اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

بهره‌برداری از 96 طرح عمرانی در شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر گفت: 96 طرح عمرانی، با اعتباری بالغ بر 1800 میلیارد ریال در ایام دهه فجر در سطح شهرستان اسلامشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بهره‌برداری از 96 طرح عمرانی در شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در ایام الله مبارک دهه فجر 96 طرح عمرانی، با اعتباری بالغ بر 1800 میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی و مسکن مهر در سطح شهرستان اسلامشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

آرام ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا نسل جوان و کسانی که نتوانستند دوران انقلاب و زمان‌های مبارزات ملت غیور ایران در برابر استبداد ستمشاهی را درک کنند، با حوادث و مسائل آن زمان‌ها و حماسه‌های مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، آشنا شوند و بار دیگر با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان و تجدید میثاق داشته باشند.

وی با یادآوری حوادث و رویدادهای اوایل انقلاب خاطرنشان کرد: مردم با هدایت بنیانگذار انقلاب اسلامی توانستند از بزرگترین حوادث و فتنه‌ها در اوایل پیروزی انقلاب گذر کنند و با تصمیمات بزرگی که امام خمینی (ره) در طی 10 روز از 12 بهمن تا 22 بهمن سال 1357 گرفتند، در نهایت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

آرام تصریح کرد: حوادث اخیری که در مصر رخ داد، ملت ایران را به یاد حوادث و رخدادهای اوایل انقلاب اسلامی می‌اندازد که دشمنان داخل و خارج تمامی تلاش خود را با ایجاد کودتا، ترور، اغتشاش و در نهایت جنگ تحمیلی به کار بستند تا انقلاب ما را از مسیر اصلی خود دور کنند که با درایت و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکنون در این امر ناکام مانده‌اند.

وی افزود: در طی  34 سالی که از عمر این انقلاب می‌گذرد، همه انتخابات را به سلامت به انجام رسیده و بیش از 720 میلیون نفر مردم این کشور تاکنون در این انتخابات شرکت داشته‌اند و این خود گواه مردمی بودن و تأیید این نظام از طرف مردم در طی این مدت است.

*هیچ خطری انقلاب را تهدید نمی‌کند

وی گفت: رهبری روحانی و معنوی انقلاب، مردمی بودن انقلاب و ستون‌های محکم بسیج و سپاه از مهم‌ترین تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا است و تا وقتی انقلاب ما دارای این ارزش‌ها باشد، هیچ خطری آن را تهدید نمی‌کند.

آرام تصریح کرد: دو شعار اصلی انقلاب اسلامی، یعنی «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و «اسلام ما اسلام ناب محمدی است» که، دشمنان به همین علت به دنبال خارج کردن و دور کردن انقلاب از مسیر اصلی خود هستند و احساس خطر می‌کنند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد: اصلاح نظام اقتصادی کشور از مهم‌ترین کارهای دولت نهم و دهم است که با اجرایی شدن کامل آن می‌توانیم در عرصه اقتصادی نیز به شکوفایی و توانمندی برسیم و از مسئولان و مردم درخواست می‌کنم تا فضای ملتهب کشور را آرام کنند تا بتوانیم از این مرحله حساس و تاریخی گذر کنیم.

وی گفت: راهپیمایی 22 بهمن فرصت خوبی است تا مردم و مسئولان بار دیگر همانند گذشته با حضور گسترده خود، فرصت دخالت و سوء استفاده دشمنان را بگیرند.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر علی ترابی، محمد عرب خواه، علی سعیدی‌پور و حسین پذیرا به عنوان مدیران جدید ادارات ورزش و جوانان، آبفای روستایی، محیط زیست و راه و ترابری شهرستان اسلامشهر معرفی شدند و از مدیران اسبق تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/2302/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول