اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر

سپاهانی‌ها با امید به شهر گل و بلبل رفتند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان که اختلافش با تیم‌های صدرنشین را به حداقل رسانده است، در دیدار با تیم فجرسپاسی علاوه بر اینکه به برد فکر می کند، نیم نگاهی نیز به بازگشت به صدر جدول رده‌بندی دارد.

سپاهانی‌ها با امید به شهر گل و بلبل رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر روز سه شنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف ایران پیگیری می‌شود و در یکی از دیدارهای این هفته تیم سپاهان در شیراز به دیدار تیم فجر سپاسی می‌رود.

تیم سپاهان در شرایطی با تیم فجر سپاسی دیدار می‌کند که پس از سه برد اخیر برابر حریفان، اختلافش با تیم‌های صدر نشین را به حداقل رسانده و با توجه به تک بازی عقب افتاده می‌تواند یک بار دیگر خود را به عنوان یک تیم مدعی مطرح کند.

شاگردان زلاتکو کرانچار که در این فصل پر فراز و نشیب ظاهر شده‌اند، به خوبی می‌دانند که در صورتی که به سادگی امتیاز از دست بدهند، جبران آن در هفته‌های پایانی دشوار است و شاید امکان پذیر هم نباشد.

تیم فجر سپاسی شیراز نیز با هدایت محمود یاوری سرمربی اصفهانی خود تیم دست و پا بسته‌ای نیست و طلایی‌پوشان برای شکست دادن این تیم کار دشواری را پیش رو دارند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ی یک بر صفر به سود سپاهان پایان یافت و طبیعی است که در دیدار برگشت شیرازی‌ها به دنبال انتقام گرفتن نتیجه بازی رفت باشند.

رقابت برای قهرمانی در لیگ دوازدهم با شدت بین تیم‌های مدعی دنبال می‌شود و نماینده اصفهان برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی کار مشکلی را پیش رو دارد.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول