اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

مسئولان زمین‌خواری در لنده را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده گفت: مسئولان زمین‌خواری در لنده را پی‌گیری کنند و ما نیز از پی‌گیری‌های منابع طبیعی قدردانی می‌کنیم.

مسئولان زمین‌خواری در لنده را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی ظهر امروز در دیدار رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه که در دفتر امام جمعه لنده صورت گرفت ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه وحدت مسئولان بیش از گذشته مورد نیاز بوده و باید وحدت را برای پیشرفت مستحکم‌تر کنند.

وی در ادامه به رسالت نماز جمعه و امام جمعه اشاره کرد و افزود: تریبون نماز جمعه جایگاه مقدسی  برای گوشزد کردن مشکلات عمومی جامعه و اصلاح امور است.

امام جمعه لنده گفت: اگر انتقادی از سوی امام جمعه در خطبه‌ها بیان می‌شود تنها برای اصلاح نواقص بوده و هیچ غرض شخصی در آن راه ندارد.

‌عبدالملکی تصریح کرد: انتقاد لازمه تغییر و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت بوده و از آن باید برای حفظ بیت‌المال و جلوگیری از ضربه زدن به آن‌ها استفاده شود.

امام جمعه لنده افزود: انتقاد راهگشای مشکلات و زمینه تغییر سازنده در مسئولان است و مسئولان هم باید از انتقادات سازنده استقبال کنند.

وی با اشاره به گزارش عملکرد منابع طبیعی شهرستان‌های کهگیلویه و لنده گفت: عدم اطلاع‌رسانی دستگاه‌های دولتی از عملکرد خود در میان مردم باعث شده که مردم ندانند چه کارهای خوبی در جامعه در حال انجام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده اضافه کرد: ما باید رهنمود امام راحل که فرمودند « آن‌چه در دستگاه‌ها انجام می‌شود را به گوش مردم برسانید تا عده‌ای نااهل نگویند کاری انجام نشده » را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام عبدالملکی در پایان از اقدامات خوب اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و لنده تقدیر کرد و گفت: این گزارش عملکرد ابهامات موجود پیرامون زمین‌خواری در لنده را برطرف کرده و از مسئولان می‌خواهیم که این موضوع را تا رسیدگی کامل پیگیری کنند.

انتهای پیام/82013/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول