اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون صورت گرفته است

تشکیل 15 هزار پرونده علیه زمین‌خواری در شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس منابع طبیعی کهگیلویه گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون برای مبارزه با زمین‌خواری در این شهرستان بیش از 15 هزار و 863 فقره پرونده تشکیل شده است.

تشکیل 15 هزار پرونده علیه زمین‌خواری در شهرستان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مظفر شیردل ظهر امروز در دیدار با امام جمعه لنده ضمن تشکر از رهنمودها و نصایح امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مبنی بر دست درازی برخی بر منابع طبیعی این شهرستان اظهار داشت: بحث زمین خواری از جمله مواردی است که در چند سال اخیر به طور جد مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: این امر در سطح استان و شهرستان‌های کهگیلویه و لنده هم دیده و ملاحظه شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه  گفت: در راستای مبارزه با این معضل بیش از 15 هزار و 863 فقره پرونده بعد از انقلاب تاکنون تشکیل شده است.

شیردل تصریح کرد: در طول پیگیری این تعداد پرونده تاکنون بیش از 4 هزار و 900 پرونده به نفع سازمان، 863 پرونده علیه سازمان «محکومیت منابع طبیعی»، 2 هزار و 974 فقره پرونده مختومه، 5 هزار و 344 پرونده وصولی بوده و 649 پرونده رأی به خلع ید از متصرفان صادر گردیده است.

وی افزود: در مجموع مبالغ وصولی ناشی از پرونده‌های متخلف بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است.

رئیس منابع طبیعی کهگیلویه در ادامه با بیان اینکه در دو سال گذشته مجموع پرونده‌ها به 6 هزار پرونده تقلیل یافته، گفت: در طول این دو سال این تعداد پرونده مورد بررسی قرار گرفته و هم اکنون تنها  قریب به 600 پرونده باقی مانده که در حال رسیدگی است.

شیردل اضافه کرد: از این تعداد پرونده باقی مانده 180 پرونده مربوط به بخش دیشموک، 120 پرونده مربوط به بخش چاروسا، 100 پرونده متعلق به بخش مرکزی کهگیلویه، 80 پرونده متعلق به بخش سوق و 120 پرونده متعلق به شهرستان لنده است.

وی گفت: تعدادی از این پرونده‌ها مراحل پایانی خود را طی کرده و در آینده نزدیک حکم آنها صادر می‌شود.

انتهای پیام/82013/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول