اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز:

بیش از 80 درصد جرایم در استان البرز کشف می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: برابر آمار به دست آمده بیش از 95 درصد قتل‌ها و در مجموع بیش از 80 درصد جرم و جنایت‌ها در استان البرز کشف می‌شود.

بیش از 80 درصد جرایم در استان البرز کشف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از  پایگاه خبری پلیس البرز  احمدعلی گودرزی اظهار داشت: این امر نشانگر همت و تلاش مضاعف کارکنان نیروی انتظامی و همکاری بین بخشی مطلوب با دستگاه قضایی و سایر نهادهای مرتبط است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با عهده گیری بیش از 126 مأموریت و با توجه به مقوله حرفه‌ای گرایی، استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان و با رویکرد مدیریت دانش بنیان و با به کارگیری کارکنان مومن و متعهد همگام با سایر نهادهای مسئول در راستای تأمین امنیت توسعه یافته و پایدار تلاش می‌کند.

این مسئول با اشاره به آخرین وضعیت امنیتی و مشکلات اجتماعی استان بیان کرد: استان البرز علیرغم وسعت نه چندان زیاد، به دلیل موقعیت جغرافیایی و خاص خود از تراکم و تنوع جمعیتی بالایی برخوردار و با مسایل و آسیب‌های اجتماعی متعددی روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: علیرغم وجود برخی کمبودها بیش از 80 درصد جرم و جنایت‌ها در البرز کشف می‌شوند که این امر نشانگر همت و تلاش مضاعف کارکنان نیروی انتظامی استان و همکاری بین بخشی مطلوب با دستگاه قضایی و سایر نهادهای مرتبط است.

گودرزی تأکید کرد: هماهنگی و همکاری بین بخشی خوبی بین و نیروی انتظامی البرز و سایر سازمان‌ها ونهادها وجود دارد و ارسال به موقع مصوبات، پیگیری‌های مجدانه استانداری و پاسخگویی و نظارت دقیق استاندار و معاون امنیتی استان در این مجموعه باعث بالا رفتن ضریب امنیت البرز شده است به گونه‌ای که بیش از 95 درصد قتل‌ها در استان کشف می‌شوند و ظرف بیش از 10 ماه گذشته حتی یک مورد هم سرقت مسلحانه در استان به وقوع نپیوسته است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: نیروی انتظامی استان البرز با تمام توان با جرایم خشن، زورگیری، تجاوز به عنف و اراذل و اوباش مبارزه می‌کند وآنها را به سزای اعمال ننگینشان می‌رساند و مانع برهم زدن نظم، امنیت و آرامش البرزنشینان توسط عده‌ای که پایبند به قوانین و مقررات نیستند خواهد شد.

انتهای پیام/2302/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول