اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز معرفی شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز معرفی شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شیراز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز در آیین معارفه خود گفت: برای ما معلمان همین بس که خداوند بر ما منت نهاده و ما را در کسوتی قرار داده که اشتغال انبیا بوده است.

بهروز پرنیان افزود: بنابر آموزه‌های اهل بیت و بر اساس تعمق در هستی پی می‌بریم که فرصت عمر انسان به سرعت می‌گذرد و از رنج‌ها یا لذت‌های او اثری باقی نمی‌ماند، بلکه آنچه ماندگار می‌شود اجری است که برای آخرت گرد آورده‌ایم و خدمتی که به خلق‌الله کرده‌ایم.

پرنیان در ادامه برنامه‌های خود برای مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز را برشمرد و تصریح کرد: با همفکری و مشورت همکاران، تحول و ارتقای وظایف محوله را پی می‌گیریم.

وی ابراز داشت: مشورت اصلی اساسی و مهم و از اصول مدیریت اسلامی است و از این رو در راس برنامه‌های مدیریت آموزش و پرروش ناحیه دو شیراز است.

مدیر پیشین سازمان دانش‌آموزی استان فارس ضمن دعوت از کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز به همدلی و همکاری بیش از پیش، اظهار داشت: تعاون در امور در قرآن مورد تاکید است بنابراین باید به این اصل قرآنی نیز توجه داشت و به یکدیگر در انجام امور یاری رساند.

پرنیان توجه به قانون را از دیگر موارد بسیار مهم در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز عنوان و اضافه کرد: همان‌گونه که مولای متقیان در آخرین لحظات عمر گران‌بهایشان بر نظم سفارش کردند و هیچ‌گاه نباید در انجام امور از خط قانون خارج شد.

وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت احترام و کرامت افراد در هر جایگاه اعم از کارمند و ارباب رجوع، عنوان کرد: با یاری همکاران در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز زمینه تحقق هر چه بهتر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را فراهم می‌کنیم.

در این مراسم از تلاش‌های علی فریدون پور مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز تقدیر شد.

به گزارش فارس، یاوران امداد، خادمین‌الصلوة، برگزاری اردوی‌های 3 هزار نفره دانش‌آموزی قرآن و اهل بیت (ع)، اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزی و برگزاری جشنواره دانش‌آموزان تلاشگر به عنوان برخی از فعالیت‌های شاخص سازمان دانش‌آموزی استان فارس در زمان مدیریت بهروز پرنیان قابل اشاره است.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول