اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

مسائل تعلیم و تربیت تک‌بعدی تحلیل نشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در مورد تعلیم و تربیت نباید با نگاه تک‌بعدی اظهار نظر کرد.

مسائل تعلیم و تربیت تک‌بعدی تحلیل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدحسین روزی‌طلب در جمع فرهنگیان شهرستان مهر ضمن انتقاد از برخی افراد که در مورد مسائل مربوط به آموزش و پرورش نگاهی تک‌بعدی دارند، اظهار داشت: دامنه گسترده آموزش و پرورش شامل تمام آحاد جامعه است و اگر کسی از بیرون تصمیمی برای آموزش پرورش اتخاذ و یا اظهارنظری می‌کند باید تمام جوانب و ابعاد مسئله را مدنظر قرار دهد.

وی ادامه داد: برخی از این تصمیم‌ها، فضا و روزنه‌ای ایجاد می‌کند که دشمن از همین فرصت‌ها استفاده کرده و با روبه‌رو قرار دادن دلسوزان نظام در برابر یکدیگر ایجاد تفرقه می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به برخی تصمیمات وزیر آموزش و پرورش، از اراده این وزارتخانه برای ارتقای مقام معلمان خبر داد و عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش در تمام تصمیم‌های خود معلم و منزلت او را در اولویت قرار داده است.

این مسئول تصریح کرد: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان به نوعی احیای مراکز تربیت معلم سابق است و از راه‌های مقابله با جنگ نرم محسوب می‌شود.

روزی‌طلب با اشاره به تلاشی که دنیای کفر و استکبار در مقابل انقلاب اسلامی می‌کنند، ابراز داشت: این انقلاب با تاییدات الهی هر روز قدرتمند‌تر از قبل شده است.

وی با اشاره به فلسفه وجودی انقلاب اسلامی آن را حرکتی الهی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که استکبار با آن مشکل دارد ساختار نظام اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

به گفته روزی‌طلب، دشمن به خوبی می‌داند یکی از عواملی که باعث شده کشور از فتنه‌های قرن حاضر سربلند بیرون بیاید حاکمیت ولی‌ فقیه در ایران است.

این مسئول در پایان بصیرت، آگاهی، به روز بودن و دشمن‌شناسی را از شاخصه‌های مهم افراد در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند که دشمن از روش‌های متعدد قصد ضربه زدن به این نظام را دارد و ما باید هوشیار و بصیر باشیم.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول