اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رودبار خبر داد

اعزام 450 دانش‌آموز رودبار به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رودبار از اعزام 450 دانش‌آموز این شهرستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام 450 دانش‌آموز رودبار به اردوهای راهیان نور

کیومرث عاشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار برگزاری اردوی راهیان نور به منظور ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت را یکی از برنامه‌های در دستور کار سپاه پاسداران رودبار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 660 نفر در دو مرحله از مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور بازدید کرده‌اند، افزود: در این دوره از اردوها دانش‌آموزان مقاطع دوم و سوم دبیرستان شرکت داشتند.

این مسئول از اعزام 450 دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: این تعداد دانش‌آموزان در سومین مرحله اعزام از امروز هشتم بهمن جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور پنج روز طول می‌کشد، اذعان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، اروند، طلاییه، شلمچه و... جزو برنامه‌های اردوهای راهیان نور است.

عاشوری، برگزاری اردوهای راهیان نور را در آشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس مهم دانست و یادآور شد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسلی که جنگ را درک نکرده‌اند در معرفی ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا مهم است.

وی، با بیان اینکه نسل جوانان جامعه مهم‌ترین هدف دشمن در جنگ نرم است، خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور آشنایی عمیق جوانان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به اثبات می‌رساند.

فرمانده سپاه رودبار، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با ایام‌الله دهه فجر را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و یادآور شد: طبق هماهنگی با اداره آموزش و پرورش این جشن در مدارس تمام مقاطع تحصیلی رودبار برگزار می‌شود.

وی حضور در برنامه‌های دهه فجر را مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: حضور منسجم مردم در برنامه‌های دهه فجر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند.

انتهای پیام/84001/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول