اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راهیان نور دانش‏آموزی سپاه سمنان خبر داد

آغاز اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی از سمنان

خبرگزاری فارس: مسئول راهیان نور دانش‏آموزی سپاه شهرستان سمنان از آغاز مرحله اول اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی در این استان خبر داد.

آغاز اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی از سمنان

ابراهیم سمندی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان بیان داشت: یکی از کارهای خوب و ارزشمندی که برای ماندگاری و تأثیرگذاری دوران دفاع مقدس انجام شده، اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

وی تصریح کرد: مرحله اول اعزام کاروان‏های راهیان نور دانش‏آموزی استان سمنان آغاز شده و در این دوره، 187 دانش‏آموز از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

مسئول راهیان نور دانش‏آموزی سپاه شهرستان سمنان هدف از این اعزام را آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان نسل گذشته اعلام کرد.

سمندی افزود: شهدا برای دفاع از میهن و وطن خود، سنگر تحصیل را رها کرده و به سنگر دفاع پرداختند.

وی با اشاره به سخت بودن درک واقعیت جنگ برای نسل امروز خاطر نشان کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق و شنیدن از راویان و رزمندگانی که عملاً جنگ را لمس کرده‌اند، می‌تواند تحول عظیمی را در سیر زندگی آینده این جوانان به وجود آورد.

سمندی تعداد مسئولان کاروان راهیان نور دانش‌آموزی را در استان سمنان 26 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، هفت نفر امدادگر، شش نفر روحانی، چهار نفر راوی و 9 نفر معلم هستند.

مسئول راهیان نور دانش‏آموزی سپاه شهرستان سمنان از جمله برنامه‌های فرهنگی در طول سفر را برگزاری نشست چهره به چهره، بخش نواهای حماسی و مذهبی، پاسخ‏گویی به شبهات، برگزاری مسابقات و ایجاد حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی، بازدید از نمایشگاه‏ فرهنگی و هنری و حضور در رزمایش پادگان مسعودیان اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول