اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش باغملک خبر داد

اعزام 320 دانش‌آموز باغملکی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش باغملک از اعزام 320 دانش‌آموز پسر باغملکی به اردوی راهیان نور و مناطق عملیاتی استان خوزستان خبر داد.

اعزام 320 دانش‌آموز باغملکی به اردوی راهیان نور

سیدقدرت‌الله نوآئین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باغملک اظهار داشت: دانش‌آموزان باغملکی همراه کاروان راهیان نور در مقطع دوم دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی اردوهای راهیان نور را فرصتی برای آشنائی دانش آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس دانست و افزود: اردوی راهیان نور پسران دوم دبیرستان در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد که طی آن دانش‌آموزان باغملکی از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان بازدید می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش باغملک ادامه داد: به منظور هماهنگی این اردو جلسه‌ای با حضور جمعی از کارشناسان، فرماندهی سپاه ناحیه باغملک، معاونت اردویی و گردشگری سپاه ناحیه، مسئولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار و در آن بحث و تبادل و نظرهای لازم صورت گرفت.

*حضور در منطقه عملیاتی والفجر 8

وی خاطرنشان کرد: در این اردوی دو روزه دانش‌آموزان به زیارت مزار سردار سرلشکر سیدمحمد حسین علم‌الهدی و دیگر شهدای حماسه‌ساز هویزه و کرخه نور می‌روند.

نوآئین زیارت مشهد شهید چمران در دهلاویه را یکی دیگر از برنامه‌های اردوی راهیان نور دانش آموزان باغملک عنوان کرد و گفت: در پادگان شهید محلاتی برای آشنایی دانش‌آموزان صحنه‌هایی از دفاع مقدس بازسازی می‌شود.

وی حضور در یادمان شهدای والفجر هشت اروند و زیاد مشهد شهدای شلمچه را از دیگر برنامه‌های این اردو بیان کرد و افزود: روایت‌گران دفاع مقدس همگام با دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند و خاطرات و حوادث دوران جنگ را برای آنان بازگو می‌کنند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول