اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع):

غفلت از ظرفیت‌های انقلاب خواست دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه امام حسن(ع) قزوین گفت: تمام تلاش دشمنان این است که ظرفیت‌‌های انقلاب را در نگاه نخبگان و مسئولان به قدری یکنواخت جلوه دهند که ما از ظرفیت‌های وسیعی که در نظام ایجاد شده است، غافل شویم.

غفلت از ظرفیت‌های انقلاب خواست دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در دومین جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان قزوین که در فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش جبهه مبارزه با انقلاب اسلامی بر این است که ظرفیت‌‌های انقلاب را در نگاه نخبگان و مسئولان به قدری روزمره و یکنواخت جلوه دهد که ما از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های وسیعی که در نظام و برای استمرار انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل ایجاد شده است، غافل شویم. 

وی افزود: ابعاد این موضوع کاملا مشخص است، به تمسخر گرفتن ظرفیت‌های انقلاب، ناچیز شمردن پیشرفت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایران حاصل شده است، در تمرکز رسانه‌‌ای دشمن به وضوح قابل مشاهده است. 

این مسئول با اشاره به حربه‌هایی که دشمنان در سال 89 به بهانه مقابله با پیشرفت‌های هسته‌ای ایران به کار بردند، بیان کرد: در سال 89، دنیای غرب به بهانه مقابله با پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، تحریم بنزین را به صورت کاملا جدی مطرح کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین ادامه داد: دشمنان نظام به خیال خود می‌خواستند از این موضوع به عنوان یک سلاح برنده استفاده کنند. 

کاظمی اضافه کرد: زیرا تا آن زمان بیش از 40 درصد از بنزینی که در کشور مصرف می‌شد وارداتی بود، لذا دشمنان با این کار می‌خواستند مشکلات عمده‌‌‌ای در داخل کشور ایجاد کنند که یکی از آنها اختلال در حمل و نقل بود زیرا می‌دانستند که مشکلات موجود در حمل و نقل قطع یقین تبعات بسیاری در جامعه خواهد داشت. 

وی عنوان کرد: اما نظام مقدس جمهوری اسلامی تصمیم گرفت برای همیشه این سلاح را از دست دشمن بگیرد و این تهدید را از دست دشمنان نظام خارج کند. بنابراین کاری که باید طی 30 سال انجام می‌گرفت در کم‌تر از دو سال توسط جوانان این مملکت انجام شد. 

این مسئول ابراز داشت: بنابراین تمام ظرفیت‌های نظام در حوزه فرآورده‌های نفتی به کار گرفته شد تا این تهدید برای همیشه از دست دشمن خارج شود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: لذا از اواسط سال 90 وابستگی جدی بنزین به کشورهای بیگانه با درایت و علم جوانان این مملکت و رهبری مسئولان نظام که در رأس همه آنان مقام معظم رهبری قرار دارد، برای همیشه قطع شد. 

کاظمی با اشاره به راهکارهایی که برای مقابله با توطئه‌های نظام باید بکار ببریم، اظهار داشت: با توجه به اینکه روزمره جلو دادن ظرفیت‌های نظام از مهم‌ترین اهداف دشمنان به شمار می‌رود، وظیفه مسئولان دستگاه‌های اجرایی که در درون نظام فعالیت می‌کنند این است که ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را برجسته‌تر جلوه دهند و راهبردهای اجرایی متناسب با این تهدیدها را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند. 

وی عنوان کرد: لذا باید در دهه فجر که فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت‌های نظام است، برای پررنگ کردن مواضع حق و عدالت طلبانه و استقلال خواهانه ملت ایران تلاش کنیم. 

این مسئول با اشاره به تکمیل 22 کمیته اجرایی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار داشت: با توجه به این که مسئولان 22 کمیته‌ای که برای برگزاری برنامه‌‌های دهه مبارک فجر تشکیل شده‌اند در مرکز استان که شهرستان قزوین است حضور دارند، لذا تجلی و بروز و ظهور عمده فعالیت‌های آنان در شهر قزوین است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین عنوان کرد: بنابراین از رسانه‌ها انتظار می‌رود بعد شهرستانی فعالیت‌هایی که توسط کمیته‌های 22 گانه ستاد دهه فجر در شهر قزوین برگزار می‌شود همانند دیگر شهرستان‌ها که مستقل هستند، انعکاس دهند. 

کاظمی اضافه کرد: برنامه‌هایی که در دیگر شهرستان‌های استان به واسطه استقلال خاصی که از مرکز استان دارند، برگزار می‌شود گاهی از کاری که در شهرستان قزوین انجام می‌شود برجسته‌تر دیده می‌شود.

 وی در پایان اظهار امیدواری کرد صدا و سیمای مرکز قزوین که مسئولیت ارتباطات و اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه مبارک فجر را بر عهده گرفته است، بخش شهر قزوین را که برنامه‌های آن بسیار متنوع است ویژه‌تر و جدی‌تر انعکاس دهد. 

انتهای پیام/77001/ج40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول