اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

نصب خودسرانه بارکد کالاها پیگرد قانونی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: هرگونه نصب خودسرانه بارکد بر روی کالا بدون هماهنگی پیگرد قانونی دارد.

نصب خودسرانه بارکد کالاها پیگرد قانونی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حکمت‌الله نوذری ظهر امروز در حضور اعضای کمیسیون پیشگیری مبارزه با قاچاق کالا و ارز  استان بوشهر اظهار داشت: روند نصب کد رهگیری بر کالاهای وارداتی به صورت بی‌وقفه در حال انجام و این طرح با قدرت در سطح استان اجرا می‌شود.

نوذری افزود: هدف از این نشست ایجاد هماهنگی و همدلی و همفکری تمام اعضای کمیته پیشگیری برای اجرای هرچه بهتر و موفق‌تر طرح شبنم در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه فرآیند اجرای طرح شبنم گسترده و پیچیده و زمان‌بر است، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 60 جلسه از سوی کمیسیون پیشگیری قاچاق کالا و ارز استان برگزار شده که نتیجه آن گذراندن بیش از 270 مصوبه در خصوص اجرای بهینه طرح شبنم است.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر اذعان داشت: در حدود یک سال و چهار ماه زمان که برای اجرای طرح شبنم صرف شده است، نزدیک به یک میلیون کد رهگیری بر کالاهای وارداتی نصب شده و طی این مدت مجموعه اقدامات و فعالیت‌های اعضای کمیسیون قاچاق استان بوشهر نسبت به استان‌های دیگر بسیار مطلوب بوده به نحوی که رضایتمندی دبیرخانه مرکزی کمیسیون قاچاق کالا و ارز کشور را در پی داشته است.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر تاکید داشت: اکنون آغاز مرحله برخورد در صحنه عمل پیرامون طرح شبنم است و این برخورد باید منطقی و مدیریت شده باشد.

نوذری با اشاره به این مهم که اجرای طرح شبنم یک اتفاق برد برد است، افزود: در اجرای طرح 50 درصد اتحادیه‌ها و 50 درصد مردم سهیم هستند و مطمئن باشند جمع‌آوری کالاهای قاچاق ضمن توسعه فرهنگ عمومی‌ مصرف‌ کالا و سلامتی‌جامعه، مبارزه با فضای آلود‌ه‌ای است که در آن غوطه‌ور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح شبنم با سلامتی جامعه در ارتباط است و بهترین راهکار برای پیشبرد آن همدلی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، اتحادیه‌ها، مجامع امور صنفی و اصناف استان است.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: صاحبان کالاها که بارکدهای اضافی و بلااستفاده‌ای در اختیار دارند می‌توانند این بارکدها را به نصابان و مخزن‌داران طرح شبنم تحویل دهند و هرگونه نصب خودسرانه بارکد بر روی کالا بدون هماهنگی پیگرد قانونی ‌دارد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول