اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج خبر داد

نمایشگاه دائمی یاسوج جایگزین نمایشگاه‌های روباز خیابانی

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با اشاره به ساخت یک نمایشگاه سرپوشیده مجهز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه دائمی یاسوج جایگزین نمایشگاه‌های روباز خیابانی می شود و دیگر نیازی به دایر کردن نمایشگاه در کف خیابان‌ها نیست.

نمایشگاه دائمی یاسوج جایگزین نمایشگاه‌های روباز خیابانی

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت:‌ ساخت نمایشگاه دائمی و مجهز مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی شهرداری یاسوج فرصت خوبی برای تنظیم بازار و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت خوب به شهروندان است.

شهردار یاسوج افزود: اگر چه ساخت این نمایشگاه به شهرداری تحمیل شده ولی ما در این نقطه هزینه‌های زیادی انجام دادیم و اکنون باید با همکاری سازمان صنعت و معدن و سایر ادارات مسئول، مردم از مزایای احداث چنین نمایشگاه مجهزی بهره‌مند شوند.

وی گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه در این مکان به علت تجارب کم مشکلاتی را در بر داشت ولی اکنون رضایتمندی و تجارب خوبی در این نمایشگاه حاصل شده که می‌توان روی آن در زمینه‌های مختلف بازار حساب کرد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تا قبل از ساخت این نمایشگاه مسئولان مجبور بودند که نمایشگاه‌های فصلی خود را در سطح خیابان‌ها دایر کنند که این موضوع سبب بروز مشکلات زیادی برای مردم و عبور و مرور وسایل نقلیه و سایر مشکلات شده بود.

* شورای شهر یاسوج برگزاری نمایشگاه در خیابانی‌های این شهر را ممنوع کرد

نگین‌تاجی با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر در این زمینه تصریح کرد: با مصوبه‌ای که شورای شهر یاسوج داشته است، برپایی هر گونه نمایشگاه در سطح خیابان ها ممنوع شده و امکان دایر کردن نمایشگاه در کف خیابان‌ها از این به بعد وجود نخواهد داشت.

وی ابراز داشت: فاز نخست این نمایشگاه با امکانات بسیار خوب به بهره‌برداری رسیده که ادارات و سازمان‌هایی که در این زمینه تصمیم به برگزاری نمایشگاه دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.

شهردار پایتخت طبیعت ایران از ارائه پیشنهادات شهرداری به سازمان‌های مسئول در امر تنظیم بازار خبر داد و عنوان کرد: نمایشگاه‌های پاییزه، بهاره، نمایشگاه کتاب و هر نمایشگاه دیگری می‌تواند در این مکان برگزار شود.

نگین‌تاجی یادآور شد: در این نمایشگاه امکانات بسیار خوبی وجود دارد که دیگر نیازی به دایر کردن نمایشگاه‌ها در خیابان‌ها و محیط‌های باز نیست.

انتهای پیام/82005/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول