اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تبعیت از رهبری موجب استمرار انقلاب و شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رهبر انقلاب اسلامی محور وحدت و انسجام ملی است که تبعیت از ایشان موجب استمرار انقلاب و شکست توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

تبعیت از رهبری موجب استمرار انقلاب و شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی صبح امروز در جلسه ستاد سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: امروز حفظ وحدت در بین آحاد مردم از واجب‌ترین امور است، چرا که وحدت موجب تقویت نظام و شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته وحدت و درک ضرورت آن می‌تواند گام مهمی در راستای وحدت مسلمانان باشد، تصریح کرد: اسلام به عنوان مکتب جامع و جاویدان الهی، اتحاد امت اسلامی را در صدر برنامه‌های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده است و امام(ره) با درایت و ابتکار عمل خود ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: امروز همه مسئولان فرهنگی، روحانیون و اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند در راستای تحقق وحدت در جامعه اسلامی تلاش کرده و موجبات حفظ وحدت را در جامعه برقرار کنند.

دری ‌نجف‌آبادی از هفته وحدت به عنوان فرصت مناسب برای تبیین فضائل اخلاقی رسول گرامی اسلام(ص) یاد کرد و ادامه داد: برادری و وحدتی که پیامبر اسلام(ص) برای جوامع بشری به ارمغان آورد، از بزرگترین دستاوردهای نظام اسلامی در راستای ایجاد اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان است که باید به عنوان الگویی مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز وحدت بین شیعه و سنی بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد اظهار داشت: دشمنان به دنبال این هستند که با کشتار شیعه و سنی، ترور و ایجاد اختلاف موجب جدایی شیعه و سنی شده تا از این طریق بتوانند به آسانی به اهداف خود دست یابد که می‌طلبد در برابر توطئه‌ آن‌ها هوشیار بوده و اجازه ایجاد اختلاف از سوی آن‌ها را نداد.

امام جمعه اراک با اشاره به اهمیت وحدت ملی گفت: حفظ وحدت ملی در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار بسته‌اند، امری ضروری است که همه باید برای حفظ این وحدت بکوشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه اتحاد ملی، نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و شکوفایی کشور دارد، بیان کرد: با وحدت و یکپارچگی است که کشور خواهد توانست به اهداف خود دست یافته و روندی رو به جلو داشته باشد.

دری ‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت با سعادت حضرت محمد(ص) گفت: حضرت محمد(ص) موجب تحول در عصر جاهلیت شد و درب‌های سعادت و خوشبختی را به روی بشریت گشود.

انتهای پیام/87002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول