اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان چرام خبر داد

افتتاح پروژه‌های عمرانی بالغ بر 850 میلیون ریال در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی چرام از افتتاح پروژه‌های عمرانی جهاد کشاورزی بالغ بر 850 میلیون ریال در دهه فجر خبر داد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی بالغ بر 850 میلیون ریال در دهه فجر

سید خدارحم معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه احداث کانال‌های آبیاری در منطقه استفاده از آب‌های زیرزمینی را کاهش می‌دهد، اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بالغ بر 850 میلیون ریال پروژه عمرانی جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان چرام عنوان کرد: در دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم اقدامات شایسته‌ای در راستای تقویت زیرساخت‌های کشاورزی کشور و شهرستان چرام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اصلاح شیوه‌های آبیاری تأثیر مهمی در بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان چرام دارد، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی برای خدمات‌رسانی بهتر به کشاورزان نهایت تلاش خود را خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های افتتاحی شهرستان چرام ابراز کرد: یکی از این پروژه‌ها احداث کانال شوخانی در روستای شیخ‌حسین با اعتبار 500 میلیون ریال بوده که دارای ماهیت ملی می‌باشد.

معتمدی افتتاح احداث کانال بردپهن در طسوج را دیگر پروژه افتتاحی این شهرستان ذکر کرد و متذکر شد: این پروژه دارای ماهیت استانی بوده و دارای صرف هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیون ریال است.

رئیس جهاد کشاورزی چرام در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به خدمات جهادکشاورزی تصریح کرد: متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی می‌توانند با استفاده از تسهیلات کم بهره بانکی نسبت به ایجاد اشتغال در این بخش اقدام کنند.

وی به قطب کشاورزی بودن شهرستان چرام اشاره داشت و گفت: این شهرستان با داشتن نواحی وسیع و شرایط آب و هوایی مطلوب و خاک حاصلخیز، یکی از مراکز مهم کشت، پرورش و تولید مرکبات در استان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول