اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خبر داد

ایجاد انجمن وبلاگ‌نویسان در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از ایجاد انجمن وبلاگ‌نویسان در آبپخش خبر داد.

ایجاد انجمن وبلاگ‌نویسان در آبپخش

محمدرضا دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی با توجه به مناسبت‌های مختلف یکی از اهدافی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در ماه‌های اخیر به‌طور ویژه مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: بهره‌گیری از تمامی پتانسیل‌ها و توان فرهنگی منطقه و فعالیت مضاعف انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری از مهم‌ترین عوامل موفقیت ما در این عرصه است.

دهقانی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌‌های بصیرت‌افزایی با مبانی عاشورایی یکی از ارکان برنامه‌های این نهاد در دو ماه گذشته است و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی فاز جدید برنامه‌های بصیرت‌افزایی با موضوع انقلاب اسلامی به طور گسترده در منطقه آبپخش اجرا می‌شود.

برگزاری مراسم شعرخوانی به‌مناسبت هفته وحدت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: برگزاری مراسم شعرخوانی به‌مناسبت هفته وحدت برنامه آغازین برای بزرگداشت هفته وحدت است و همزمان با سراسر کشور در مصلی جمعه آبپخش شاهد قرائت اشعاری در وصف نبی

اکرم اسلام(ص) و پیرامون هفته وحدت خواهیم بود.

وی ادامه داد: نامگذاری هفته وحدت اقدام سنجیده و عالمانه‌ای بود که امام راحل آن را برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن عملی کرد و امروز همه مسئولان فرهنگی، روحانیان و اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند در راستای تحقق آن تلاش کنند.

دهقانی تلاش برای تحقق وحدت در جامعه را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: ایجاد وحدت، بهترین اقدام در مقابله با تهدید دشمنان است و دستگاه‌های فرهنگی و شخصیت‌های دینی و صاحب نظر باید برای تحقق پیام‌های وحدت آفرین تلاش کنند.

وی عنوان کرد: وحدت و انسجام ضرورتی فطری و عقلی، شرعی، سیاسی و اجتماعی است که مهم‌ترین عوامل حفظ بقای اجتماع و مدینه انسانی است که بشر نه تنها برای بقای حیات جمعی بلکه برای برخورداری از یک زندگی مطلوب چاره‌ای جز پذیرش آن ندارد.

این مسئول تصریح کرد: اخوت ایمانی و رابطه معنوی و اعتقادی بهترین راهبرد اتحاد ملی و انسجام اسلامی بین مسلمانان جهان است و از جمله بهترین الگو و هدف برای تداوم و استمرار نظام اسلامی ایران است.

دهقانی متذکر شد: انقلاب اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی نه تنها در ایران بلکه در جهان است و وحدت میان شیعه و سنی رمز مقاومت نظام اسلامی است.

وی از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی انقلاب اسلامی در آبپخش خبر داد و گفت: مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی دشتستان به میزبانی آبپخش برگزار می‌شود و امیدوار هستیم این مسابقه با استقبال فعالان رسانه‌ای مواجه شود.

دهقانی همچنین از ایجاد انجمن وبلاگ‌نویسان آبپخش خبر داد و اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای کیفیت‌بخشی به فعالیت رسانه‌های مجازی و وبلاگ‌نویسان بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول