اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

فاز اول آمایش سرزمینی اردبیل اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: ‌فاز اول طرح آمایش سرزمینی استان اردبیل که مراحل اجرایی آن تکمیل شده، اجرایی می‌شود.

فاز اول آمایش سرزمینی اردبیل اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح آمایش استان در استانداری اردبیل اظهار داشت: طرح آمایش سرزمینی، مقدمه برنامه‌ریزی برای توسعه استان است و ضروری است با تصویب مرحله اول وارد فاز دوم مطالعات شود.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی به جای مطالعات به هنگام طرح اعلام نظرات، خود را به جلسات برنامه‌ریزی استان محدود کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با اشاره به طولانی شدن روند مطالعات طرح آمایش سرزمینی استان خاطرنشان کرد: ضروری است تا یک هفته آینده دستگاه‌های اجرایی هرگونه نظر و انتقاد خود را در خصوص این طرح پیشنهاد کرده و ارائه کنند.

عاملی با بیان اینکه در فاز اول این طرح، مطالعات و در فاز دوم پروژه‌های اجرایی به صورت جزء مطرح خواهد شد، یادآور شد: اختصاص منابع باید به صورت حساب شده و برنامه‌ریزی شده انجام شود.

این مسئول بیان داشت: طرح آمایش، پیش‌بینی‌های قابل توجهی را برای بهترین حالت تخصیص منابع استان به حوزه‌های مختلف ارائه می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با بیان اینکه در اجرای این طرح عظیم و زیر‌بنایی دستگاه‌های مختلف همسو با اهداف توسعه استان فعالیت‌های فراگیری را داشته‌اند، افزود: آنچه که در این بین مهم به نظر می‌رسد، لحاظ کردن راهکارهای درست در اجرای صحیح این برنامه اساسی و کاربردی است.

عاملی ادامه داد: سال‌هاست که برای تدوین این برنامه تلاش‌های مختلفی در استان صورت گرفته تا بتوانیم با رویکرد واقع‌بینانه حرکت توسعه استان را شتابی حقیقی ببخشیم.

وی در پایان به راکد بودن اجرای این طرح در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم همزمان با اجرای فازهای جدید این برنامه، فازهای بعدی نیز بعد از مطالعه مصوب شده و شکل عملیاتی به خود بگیرد.

انتهای پیام/62004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول