اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان‌قدس:

اتحاد امت اسلامی در صدر برنامه‌های سیاسی و اجتماعی دین اسلام است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان‌قدس رضوی گفت: اسلام به عنوان مکتب جامع و جاویدان الهی، اتحاد امت اسلامی را در صدر برنامه‌های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده است.

اتحاد امت اسلامی در صدر برنامه‌های سیاسی و اجتماعی دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خوراکیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: تمام مسلمانان باید با توجه به اشتراکات خویش اتحاد، انسجام میان خود را حفظ کنند و با اتحاد خویش توطئه‌ دشمنان را خنثی کنند که این در میان جذب جوانان و استفاده از نیرو و ظرفیت‌های آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان‌قدس رضوی گفت: استفاده از نظرات و دیدگاه جوانان در برپایی برنامه‌های هفته وحدت بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌ها باید به نظرات نو و گرایش جوانان توجه جدی شود زیرا برنامه‌هایی که با مشارکت و محوریت آنان اجرا شود در جذب مخاطبان این قشر مؤثر است.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان‌قدس رضوی با اشاره به نقش استفاده از دیدگاه جوانان در ارتقای کیفی برنامه‌های هفته وحدت ادامه داد: امروز همه مسئولان فرهنگی، روحانیان و اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند در راستای تحقق وحدت در جامعه اسلامی تلاش کنند که در این راستا می‌توان از ایده‌های نو و مؤثر جوانان در برنامه‌ریزی‌ها استفاده کرد.

خوراکیان افزود: جوانان به عنوان یکی از محورهای اساسی و بازوان نیرومند و پرتوان جامعه اسلامی در برنامه‌های هفته وحدت محسوب می‌شوند.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان‌قدس رضوی گفت: یکی از مهم‌ترین حیله‌های استکبار ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بود که با درایت و دوراندیشی امام راحل (ره) خنثی شد و از آن زمان جلوه‌های راستین وحدت در پرتو معمار کبیر انقلاب در نظام جمهوری اسلامی آغاز و تحقق یافت.

وی تصریح کرد: اسلام به عنوان مکتب جامع و جاویدان الهی، اتحاد امت اسلامی را در صدر برنامه‌های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده است.

انتهای پیام/70003/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول