اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

بودجه عمرانی نوشهر از بودجه جاری جلو زد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نوشهر اظهار داشت: بودجه عمرانی شهر نوشهر به نسبت بودجه جاری در شهرداری از 40 درصد عمرانی و 60 درصد جاری به 63 درصد عمرانی و 37 درصد جاری ارتقا یافت.

بودجه عمرانی نوشهر از بودجه جاری جلو زد

غلامرضا سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر افزود: بودجه عمرانی سال 92 تا 80 درصد نسبت به بودجه جاری پیش‌بینی می‌شود که این یکی از موفق‌ترین عملکرد و فعالیت در شهرداری‌ها است.

وی به عملکردها و فعالیت‌های این شورا پرداخت و گفت: ساخت مجتمع همافران با 50 میلیارد ریال که تا پایان سال 92 به اتمام خواهد رسید و ساخت نیروگاه زباله‌سوز با اعتباری 240 میلیارد ریالی و درآمدهای پیش‌بینی شده از جمله فعالیت‌های این شورا و شهرداری در نوشهر است.

سعادتمند ادامه داد: احداث پارک جنگلی در منطقه سنگ تجن نوشهر به متراژ 5 هکتار که به احتمال زیاد به 15 هکتار افزایش خواهد یافت از دو راه جاده معدن و راه روستایی سنگ تجن قابل دسترسی است.

وی عنوان کرد: اجرای نخستین پارکینگ طبقاتی در سطح استان مازندران که پیش‌بینی می‌شود فاز دوم آن در سال 92 کلید خواهد خورد از افتخارات این شورا است.

رئیس شورای شهرستان نوشهر تصریح کرد: خرید زمین و ساخت سازمان آتش‌نشانی نوشهر که هم مرکز فوریت‌های حوادث غیرمترقبه و حوادث طبیعی و غیرطبیعی و هم مرکز آموزش غرب مازندران در امور آتش نشانی در آنجا دایر خواهد شد از فعالیت‌های مهم و خوب عمرانی در سطح شهر است.

وی در پایان بیان کرد: اجرای جدول و کانیورسازی و به تبع آن اجرای فضای سبز بیشتر را از دیگر فعالیت‌های عمرانی شهرداری می‌توان نام برد و نیز احداث ساختمان‌های کانون بازنشستگان فرهنگی و اتحادیه تاکسیرانی شهرستان نوشهر از طرح‌های خاص شورای شهر نوشهر است که اجرایی شده و ادامه دارد.

انتهای پیام/86019/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول