اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 قم:

فاز دوم بوستان شهید گمنام اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه زیباسازی منطقه پردیسان در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته، از احداث فاز دوم بوستان شهید گمنام در این منطقه خبر داد.

فاز دوم بوستان شهید گمنام اجرا می‌شود

موسی حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه سه بوستان بزرگ در منطقه پردیسان در حال احداث است، اظهار داشت: احداث بوستان 29 هکتاری در بلوار دانشگاه آغاز شده که این پروژه با پیشرفت 30 درصدی همراه است.

وی با تاکید به اینکه این بوستان یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های سطح شهر قم خواهد بود به مراحل پیشرفت کار احداث این پروژه اشاره کرد و افزود: کاشت 2 هزار نهال از ابتدای اجرای این پروژه تاکنون و مسطح کردن و زیرسازی نیمی از این بوستان و کاشت نهال به صورت جنگلی از جمله کارهای انجام شده در این پروژه است.

شروع احداث فاز دوم بوستان شهید گمنام

شهردار منطقه هشت قم در ادامه از شروع احداث فاز دوم بوستان شهید گمنام در منطقه پردیسان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 750 میلیون ریال در مساحتی به متراژ 4 هزار و 100 متر مربع در ابتدای بلوار سلمان احداث خواهد شد.

حاتمی تصریح کرد: زمان شروع این پروژه اواخر مهرماه سال جاری بوده و مدت زمان اجرای آن چهار ماه است که تاکنون بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

احداث بوستان شفا در خیابان شهید علوی

وی در ادامه از احداث بوستان شفا در خیابان شهید علوی خبر داد و افزود: این پروژه در 13 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال احداث خواهد شد که در مرحله طراحی و عقد قرارداد با پیمانکار است.

شهردار منطقه هشت شهرداری قم از احداث مخزن بتنی به منظور تامین آب مورد نیاز فضای سبز این منطقه خبر داد و گفت: این پروژه در بوستان 29 هکتاری واقع در بلوار دانشگاه در حال احداث است.

حاتمی با اشاره به اینکه هزینه اجرای این پروژه 700 میلیون ریال است اذعان داشت: حجم این مخزن 400 متر مکعب است و ساخت آن نیز در اواخر شهریورماه آغاز شده و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2258/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول