اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال حساس هفته نخست با پرسپولیس

ترکیب صبای قم در لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: ترکیب تیم کشتی فرنگی صبای قم برای مصاف با تیم کشتی پرسپولیس جویبار در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص شد.

ترکیب صبای قم در لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای تیم کشتی فرنگی صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور ترکیبی از کشتی‌گیران شاخص بومی و چهره‌های غیر بومی به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قم یکی از استان‌های مطرح کشور در کشتی فرنگی است و خوشبختانه در بین فعالان این رشته ورزشی چهره‌های شاخصی هم‌اکنون حضور دارند، ترکیبی که بتواند یک تیم قوی در لیگ برتر باشد برای صبای قم در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به نخستین مسابقه صبای قم در لیگ برتر کشتی فرنگی افزود: دیدار صبای قم با پرسپولیس جویبار در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی قرار بود پنجشنبه هفته قبل برگزار شود اما اکنون با یک هفته تأخیر به انجام می‌رسد.

وی یادآور شد: این مسابقه عصر امروز به میزبانی تیم کشتی فرنگی صبای قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد و تیم صبا با ترکیبی از هفت کشتی‌گیر آماده در مقابل حریف خود به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.

حلوایی بیان داشت: دو تیم در هفت وزن 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم به صورت نفر به نفر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت امتیاز تیمی محاسبه می‌شود تا بدین ترتیب نخستین رقابت دو تیم در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار شود.

وی در ادامه به ترکیب تیم کشتی فرنگی صبای قم در این هفته از مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و ابراز داشت: در ترکیب تیم صبای قم محسن رحمتی در وزن 55 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت و حمیدرضا خمیری در وزن 60 کیلوگرم حضور دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بهمن لری در وزن 66 کیلوگرم به روی تشک می‌رود، وحید بابایی فرنگی‌کار وزن 74 کیلوگرم است، ضمن اینکه در وزن 84 کیلوگرم یکی از چهره‌های شاخص کشتی قم یعنی علی زینتی رفاه کشتی می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تیم کشتی فرنگی صبای قم در وزن 96 کیلوگرم ابوذر علیاری برابر رقیب خود از تیم کشتی فرنگی پرسپولیس جویبار به میدان می‌رود در حالی که فرنگی‌کار تیم صبای قم در وزن 120 کیلوگرم نیز یکی از با تجربه‌ترین کشتی‌گیران قمی یعنی مسعود فشکی است.

انتهای پیام/78002‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول