اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی:

صدور کارت مبادلات مرزنشینان الکترونیکی شد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از الکترونیکی شدن صدور کارت مبادلات مرزنشینان استان خبر داد.

صدور کارت مبادلات مرزنشینان الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز؛ غلامعلی راستی صبح امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: این کار از اول بهمن ماه سال جاری آغاز شده و علاقمندان می‌توانند برای دریافت کارت الکترونیکی به دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای کلیبر، خداآفرین و جلفا مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تمام مرزنشینان این شهرستان‌ها می‌توانند نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند و کارت مبادلات الکترونیکی دریافت دارند.

راستی اضافه کرد: طبق اعلام وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت کارت‌های مبادلات الکترونیکی جدید از اول سال 92 اجرا و کارت‌های قبلی فاقد هرگونه اعتبار خواهد بود.

وی در ادامه به مزیت‌های این کارت‌ها اشاره کرد و گفت: هر مرزنشین می‌تواند یکسری کالاهایی که مشخص شده است را توسط شرکت‌های تعاونی مرزنشینان در مقابل صادرات کالا وارد کند.

راستی خاطرنشان کرد: این اقلام شامل معافیت عوارض واردات کالاهای مورد مصرف مرزنشینان بوده و ضمن تامین امنیت و نیاز مرزنشینان از ورود هرگونه کالاهای غیرمجاز جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول