اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اهدای تندیس طلایی پژوهش به این سازمان، بر حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با بخش صنعت و پژوهش‌های کاربردی در این عرصه تاکید کرد.

پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری حمایت می‌شوند

یونس عالی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص اهتمام جدی این سازمان به وضعیت پژوهش اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم توانست در عرصه پژوهش رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تندیس طلایی پژوهش نیز به این سازمان تعلق گرفته است، اظهار کرد: توجه به پیشرفت‌های پژوهشی، اجرای برنامه‌های دانش محور، کاربرد پژوهش در عرصه صنعت و تکیه بر پیشرفت‌های علمی منجر به کسب این رتبه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: این دومین سال متوالی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم موفق می‌شود که این عنوان را به خود اختصاص دهد.

*عملی کردن پژوهش در صنعت و تولید

وی اهمیت توجه به پژوهش و تحقیق در پیشبرد اهداف سازمانی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌ها منجر به این می‌شود که فضای رقابتی در عرصه پژوهش در کشور افزایش یافته و دستگاه‌ها به سمت کاربردی کردن پژوهش در عرصه عمل اهتمام بیشتری داشته باشند.

عالی‌پور یادآور شد: در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم انتشار نشریات تخصصی، حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، برگزاری همایش‌ها و میزگردهای علمی، ارائه گزارش‌های راهبردی و علمی و... از جمله فعالیت‌های پژوهشی این سازمان است.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول