اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان

عروسک‎های دوست داشتنی من احترام به طبیعت را آموزش می‎دهد

خبرگزاری فارس: تئاتر عروسک دوست داشتنی من با موضوع احترام به طبیعت و با بهره‌گیری از روش‌های ساده آموزشی روی صحنه می‎رود.

عروسک‎های دوست داشتنی من احترام به طبیعت را آموزش می‎دهد

مجید کیمیایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قصه عروسک‎های دوست داشتنی من در ادامه جشنواره غیر رقابتی شهر آئین روی فرهنگسرای همت، خانه شهروند و بیمارستان امام حسین(ع) می‎رود.

وی افزود: این نمایش سعی دارد با استفاده از سادگی در نوع بیان و انتخاب ابزار نمایشی مناسب درک مفاهیم را برای کودکان آسان کند.

این کارگردان و نویسنده در ادامه گفت: همچنین قصه عروسک‎های دوست داشتنی بسیار ساده و کوتاه روی صحنه می‎رود.

وی ادامه داد: داستان این نمایش در سه بخش با مدت زمان کمتر از 10 دقیقه روی صحنه می‎رود و هر بخش به موضوع خاص که جنبه تربیتی دارد، می‎پردازد.

کیمیایی‎پور با بیان اینکه نمایش‎‎های عروسکی جنبه تربیتی دارند، اضافه کرد: به عنوان مثال موضوع خشم و کنترل آن و احترام به طبیعت پیرامون از جمله موضوعات انتخاب شده برای این نمایش است.

وی از بازیگران این نمایش نام برد و گفت: نسرین رجبیان، ماهرخ میری، سحر رمضانی، مهدی نصری، سید محمدحسینی و حمید نوروزی در قصه عروسک دوست داشتنی من نقش آفرینی دارند.

این نویسنده و کارگردان در پایان گفت: اسراف کاغذ و نابودی درختان از موضوعات یک اپیزود این نمایش است که از 5 تا 22 بهمن ماه روی صحنه می‎رود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول