اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور:

طرح صالحین اهداف دشمن را به بن‌بست می‌رساند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: برنامه طرح صالحین به منظور توقف و خنثی ‌بودن نیست بلکه راه‌های بستن اهداف دشمن را مشخص می‌کند.

طرح صالحین اهداف دشمن را به بن‌بست می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رمضانعلی طالبی ظهر امروز در چهارمین همایش معرفتی، بصیرتی، تخصصی فرماندهان و مدیران بسیج کارخانجات تهران بزرگ در مشهد، اظهار کرد: تحلیل وضعیت کاری در کشور بسیار مهم است؛ زیرا ما توجیه شده‌ایم که فضای امروز کشور، یک نبرد نابرابر با عنوان جنگ اقتصادی است.

وی افزود: امروز به برکت خداوند سیمای این نبرد را مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان انقلاب اسلامی ایران به خوبی ترسیم کرده‌اند.

طالبی ادامه داد: باید توجه داشت که در حال حاضر محاربه اقتصادی جهان کفر و اسلام مطرح است بنابراین در یک نبرد جدی قرار داریم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور خاطر نشان کرد: استقلال کشور مربوط به استقلال اقتصادی در کشور است همچنین استقلال سیاسی ما وابسته به استقلال اقتصادی کشور است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مرکز تصمیمات سیاسی در پایتخت کشور است ما نیز سربازان خط مقدم میدان نبرد هستیم.

طالبی یادآور شد: باید قابلیت‌های پایتخت کشورمان را بشناسیم همچنین برای بازخوانی و باز تولید باید تحلیل و اندیشه افراد را به خوبی احساس کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: نتیجه تمام فعالیت‌های ما باید به بستن ‌راه‌های دشمن بینجامد و در این راستا پایتخت و سپاه تهران بزرگ دارای ویژگی خاصی است.

وی با اشاره به طرح صالحین تصریح کرد: این محل توقف و خنثی بودن نیست بلکه راه‌های بستن اهداف دشمن را مشخص می‌کند.

طالبی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی توانسته است بیداری اسلامی را به جهان منتقل کند؛ امام خمینی در طراحی سیستم حاکمیت ایران نقش حائز اهمیتی داشتند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور افزود: در برنامه‌های سال 92 اصلاح ساختاری اقتصادی را مدنظر داریم و بیشترین سختی‌ها در این عرصه بر دوش بسیجیان است این در حالی است که ما در کشور حدود 200 حوزه مشترک داریم.

وی ادامه داد: ما توانستیم کمک هزینه‌هایی که در سال قبل از سامانه پرداخت خارج شده بود دوباره برگردانیم و هم‌اکنون کمک هزینه‌ها در سیستم کارگری اجباری شده است.

طالبی خاطر نشان کرد: باید ساختار سازمان‌های کارگری در استان‌ها تغییر یابد، ما معتقدیم که باید امروز ساختار اقتصادی کشور متناسب با تهدید باشد و به عنوان یک نهاد باید این تهدید را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: فرماندهان سپاه ماموریت دارند نقش‌های بالفعل را تعریف کنند و ساختارها را به سمت مورد نظر سوق دهند.

وی یادآور شد: تشکیل بانک اطلاعات برای سنجش ظرفیت‌های تولید در دست بررسی است همچنین بزودی جشنواره مراکز تولیدی صنعتی را در تهران برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/70025/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول