اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 5 وزن

قم قهرمان جوجیتسو بانوان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از قهرمانی قم در پیکارهای رده جوجیتسو بانوان کشور در پایان رقابت در پنج وزن خبر داد.

قم قهرمان جوجیتسو بانوان کشور شد

مهدی اردستانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات جوجیتسو قهرمانی بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان با شرکت بانوان رزمی‌کار در پنج وزن برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر پنج رده سنی شناخته شدند.

وی ادامه داد: بانوان رزمی‌کار شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در اوزان 49، 55، 62، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت این بانوان رزمی‌کار قم بودند که توانستند چهار نشان طلای این رقابت‌ها را از آن خود کنند و در واقع تنها تیمی باشند که بیشترین نشان طلا را به خود اختصاص می‌دهند.

اردستانی اضافه کرد: در وزن منهای 49 کیلوگرم مسابقات جوجیتسو قهرمانی بانوان کشور در قم، ندا شهشهانی بانوی رزمی‌کار عضو تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم در جدال پایانی برای کسب مقام قهرمانی با اقتدار ظاهر شد و به مدال خوشرنگ طلا دست یافت و نخستین طلایی قم لقب گرفت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن منهای 55 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها، خدیجه رضایی بانوی قمی مدال‌آور از مسابقات قهرمانی جهان در سال 2011 از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در فینال به پیروزی رسید و قهرمان شد و دومین مدال طلای تیم قم را کسب کرد.

وی یادآور شد: در وزن منهای 62 کیلوگرم پریسا حیدری از تیم بانوان جوجیتسو قم که در سال گذشته موفق به کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور ویتنام شده بود با شکست تمام حریفان، قم را صاحب سومین نشان طلا کرد.

اردستانی بیان کرد:‌ در وزن منهای 70 کیلوگرم زهرا سلیمانی دیگر عضو تیم جوجیتسو بانوان استان قم در فینال برابر حریف خود صاحب برتری شد و به مقام قهرمانی رسید تا بدین شکل قهرمانی تیم بانوان قم در این دوره از رقابت‌ها با کسب چهارمین نشان طلا قطعی شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: در رده‌‌بندی نهایی این دوره از مسابقات تیم جوجیتسو بانوان قم با کسب چهار نشان طلا و دو نقره و یک برنز بخش کومیته با اقتدار بالاتر از اصفهان و آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول