اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز به مدت 20 روز

یک فروند بالگرد امدادی در محورهای استان مرکزی مستقر شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار یک فروند بالگرد امدادی از امروز به مدت 20 روز در محورهای استان خبر داد.

یک فروند بالگرد امدادی در محورهای استان مرکزی مستقر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت طرح امداد و نجات زمستانی یک فروند بالگرد امدادی به همراه یک تیم عملیاتی شامل پزشک، پرستار و امدادگر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان مستقر شد.

وی با اشاره به استقرار نیروهای جمعیت هلال‌احمر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌های استان تصریح کرد: امسال وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با توجه به نوسازی ناوگان امدادی شامل آمبولانس، خودروهای عملیاتی و افزایش تجهیزات امداد و نجات وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی به ذخیره‌سازی اقلام امدادی در انبارهای جمعیت هلال‌احمر استان اشاره کرد و افزود: تمام‌ اقلام امدادی مورد نیاز در امداد زمستانی ذخیره‌سازی شده است.

سلیمی وضعیت امسال امداد و نجات جاده‌ای استان را متفاوت با سال‌های گذشته خواند و تصریح کرد: بالگرد جمعیت هلال‌احمر از امروز به مدت 20 روز در استان مستقر خواهد بود و از امداد و نجات هوایی در سال جاری برخورداریم.

به گفته وی جمعیت هلال احمر استان مرکزی با 10 پایگاه ثابت و 7 پایگاه سیار در طرح امداد و نجات زمستانی آماده ارائه خدمات به مسافرین حادثه دیده است.

وی همچنین از آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی برای عملیات امداد و نجات زمستانی خبر داد.

انتهای پیام/87002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول