اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تداوم صدرنشینی‌ تراکتورسازی

تراکتور انتقام سخت‌ترین شکست خود را می‌گیرد/ یک گام تا صدر جدول

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی انتقام سخت‌ترین شکست فصل خود را از تیم ذوب آهن اصفهان می‌گیرد.

تراکتور انتقام سخت‌ترین شکست خود را می‌گیرد/ یک گام تا صدر جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور پنجشنبه پنجم بهمن میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

تراکتورسازی تبریز در دور رفت و در هفته ششم سخت‌ترین شکست خود را با نتیجه سه بر یک از ذوب آهن اصفهان متحمل شد، شکستی که در واقع نخستین باخت سرخپوشان تبریز محسوب می‌شد.

کمترین باخت

تیم تراکتورسازی در دور رفت تنها سه شکست را متحمل شده بود که نخستین و سنگین‌ترین آن سه بر یک مقابل ذوب آهن در اصفهان بود، شکست یک بر صفر از فجر سپاسی شیراز و سه بر دو از فولاد خوزستان دو باخت دیگر تراکتورسازی است.

تیم ذوب آهن اصفهان در 11 بازی خارج از خانه خود هفت بازی را شکست خورده و تنها چهار امتیاز از چهار تساوی مقابل تیم‌های صبای قم، پیکان تهران، نفت آبادان و ملوان بندرانزلی کسب کرده است.

در نقطه مقابل تراکتورسازی که این فصل باختی را در تبریز تجربه نکرده است، ذوب آهن اصفهان است که هیچ بردی خارج از خانه به دست نیاورده است.

صدرنشینی‌های موقت تراکتورسازی دائمی خواهد شد

تیم تراکتورسازی تبریز در صورت حتی کسب یک امتیاز به صدر جدول صعود خواهد کرد، البته پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن اصفهان و تساوی و یا باخت استقلال در مقابل پرسپولیس، صدرنشینی شاگردان "تونی" را از حالت موقت به دائمی تبدیل خواهد کرد.

تراکتورسازی تبریز در دو هفته گذشته پیش از بازی استقلال و تنها 24 ساعت در صدر جدول قرار داشت، اما استقلال با کسب نتیجه لازم مقابل حریفانش مجدداً خود را به صدر جدول رساند.

در حال حاضر تیم تراکتورسازی تبریز با 41 امتیاز بعد از استقلال 42 امتیازی، در رده دوم جدول قرار دارد و ذوب آهن اصفهان نیز با 21 امتیاز پانزدهم جدول است.

تیم تراکتورسازی با زدن 37 گل بهترین خط حمله را به خود اختصاص داده و در رده‌بندی گلزنان نیز سید مهدی صالحی با 10 گل زده در رده دوم است.

سابقه بازی دو تیم

تیم‌های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز تاکنون 9 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم تراکتورسازی دو پیروزی و ذوب آهن پنج برد بوده، دو بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته به سود تیم تراکتورسازی به اتمام رسیده بود، تراکتورسازی در اصفهان با یک گل و در تبریز با نتیجه دو بر یک ذوب آهن را مغلوب کرده بود اما در بازی رفت امسال با نتیجه سه بر یک مقابل سبزپوشان اصفهانی شکست خورده بود.

انتهای پیام/60001/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول