اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کاراته قهرمانی مازندران در سلمانشهر

قائمشهر قهرمان کاراته مازندران شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی استان در سلمانشهر عباس‌آباد، قائمشهر قهرمان کاراته مازندران شد.

قائمشهر قهرمان کاراته مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، با برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی استان در سلمانشهر عباس‌آباد، قائمشهر قهرمان کاراته مازندران شد.

رئیس هیئت کاراته مازندران در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته در سلمانشهر عباس‌آباد در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 140 کاراته‌کا از 13 شهرستان در رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان مردان در دو بخش کاتا و کومیته در سالن آزادگان سلمانشهر برگزار شد.

علی سلطانی ادامه داد: در بخش کاتا، قائمشهر با دو طلا و یک نقره، آمل با یک طلا، یک نقره و دو برنز و بابل با یک طلا و یک نقره عنوان‌های اول تا سوم را به‌ دست آوردند.

سلطانی خاطر نشان کرد: در بخش کومیته نیز قائمشهر با دو طلا و چهار برنز، رستمکلا با یک طلا، یک نقره و یک برنز و بابل با یک طلا و یک برنز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

وی با بیان این‌که تیم‌های اول تا سوم مازندران برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که اواخر بهمن برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند، تصریح کرد: این مسابقات از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و قهرمانان صاحب‌نامی در آن شرکت داشتند.

رئیس هیئت کاراته مازندران همچنین از برگزاری دومین دوره کلاس مربیگری و داوری درجه یک، دو و سه کاراته در 24 بهمن ‌ماه سال‌ جاری به میزبانی مازندران در شهرستان ساری خبر داد و اظهار داشت: مسابقات کاراته بانوان نیز با حضور 170 ورزشکار در تمام رده‌های سنی، هفته آینده در ساری برگزار می‌شود.

سلطانی در پایان گفت: سه ملی‌پوش مازندرانی هفته آینده در مسابقات انتخابی تیمی شرکت خواهند کرد.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول