اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس - 22

کارخایی: کتاب فعالیت‏های دولت‏های نهم و دهم منتشر می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏الملل استانداری سمنان گفت: مجموعه اقدامات و فعالیت‏های هشت ساله دولت‏های نهم و دهم در قالب یک کتاب منتشر می‏شود.

کارخایی: کتاب فعالیت‏های دولت‏های نهم و دهم منتشر می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی در نشست کمیته نهادها و سازمان‏های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان اظهار داشت: در نظر داریم تا با جمع‏آوری همه اقدامات و خدمات هشت ساله دولت خدمت‏گزار به مناسبت ایام‏الله دهه فجر انقلاب اسلامی، کتاب جامع و کامل در این خصوص تهیه شود.

وی ادامه داد: در این خصوص، در نامه‏ای از سوی استاندار سمنان از دستگاه‏های اجرایی خواسته شده در سه مقطع میزان فعالیت‏ها و خدمات تا ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، مقطع تا آغاز دولت نهم در سال 1384 و مقطع طول دوران دولت نهم و دهم به استانداری سمنان ارسال شود.

کارخایی گفت: در دولت‏های نهم و دهم، خدمات و اقدامات بزرگ و افتخارآفرینی به خصوص در اجرای طرح‏ها و پروژه‏های سفرهای دولت انجام شده که ضرورت دارد به صورت کامل و مناسب انعکاس یابد.

وی افزود: در این خصوص، تهیه کتاب جامع خدمات دولت در دست اقدام است و جمع‏بندی آن در اختیار رسانه‏ها، مطبوعات و صدا و سیما قرار می‏گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏الملل استانداری سمنان با بیان نقش مهم روابط عمومی‏ها در همکاری هر ساله برای برگزاری باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشخیص اهمیت همکاری روابط عمومی‏ها در برگزاری شایسته آیین‏های دهه فجر، اقدام به ایجاد کمیته نهادها و سازمان‏ها به محوریت و ریاست روابط عمومی استانداری و اهداف، ترکیب اعضا و وظایف و مأموریت‏های این کمیته را تبیین کرده است.

کارخایی ایام‏الله دهه فجر انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای اطلاع‏رسانی خواند و از دستگاه‏های اجرایی خواست تا در انعکاس خدمات و فعالیت‏ها به مردم با همکاری رسانه‏ها و مطبوعات اقدام کنند.

انتهای پیام/74002/ذ/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول