اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

مسئولان با قوت وارد میدان شوند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران بر ضرورت انجام وظایف محوله از سوی اداره‌هایی که مسئولیت دارند، گفت: مسئولان با قوت و قدرت وارد میدان شوند و در صورت وجود هر گونه مشکل و کمبود آن را اعلام کنند.

مسئولان با قوت وارد میدان شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، امیر حسین باقرنژاد در جلسه رسیدگی به مشکلات زیست محیطی بخش کهریزک اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه حل معضلات و مشکلات زیست محیطی شهرستان بخصوص در بخش کهریزک، با تعامل سازنده و موثر با دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

معاون استاندار تهران گفت: ری خدمات فراوانی مانند تخلیه و بازیافت زباله، دفن اموات، سرازیر شدن فاضلاب، حمل نخاله‌های ساختمانی و سایر خدمات را به کلان شهر تهران ارایه می‌کند و باید در قبال این خدمات، هزینه‌های مورد نیاز شهرستان ری از سوی تهران تامین شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این امر با پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر مدیران شهرستان و بخش کهریزک به نتیجه می‌رسد.

باقرنژاد با تاکید بر ضرورت انجام وظایف محوله از سوی اداره‌هایی که مسئولیت دارند، از مسئولان خواست با قوت و قدرت وارد میدان شوند و در صورت وجود هر گونه مشکل و کمبود آن را اعلام کنند تا خللی در برخورد با تخلفات به‌وجود نیاید.

جلسه رسیدگی به مشکلات بخش کهریزک با حضور سیدهمایون عباسی بخشدار کهریزک، رئیس دادگاه عمومی بخش، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ری، شهرداران باقرشهر و کهریزک و جمعی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول