اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح امنیت اجتماعی

8 متهم در شهرستان بهار دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بهار از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری هشت نفر در این راستا خبر داد.

8 متهم در شهرستان بهار دستگیر شدند

علی زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بهار  اظهار داشت: این طرح یک هفته‌ای با به‌کارگیری مأموران کلانتری، پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی انتظامی شهرستان بهار با هدف برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و کنترل و مهار جرایم در سطح این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در حوزه روان‌سازی ترافیک و برخورد با وسایط نقلیه مخل نظم و امنیت عمومی تعداد 25 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتورسیکلت خطرساز و متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خاطر نشان کرد: در ادامه اجرای این طرح یک هفته‌ای پنج نفر از فعالان در امر تهیه و توزیع مواد افیونی و یک نفر مالخر اموال سرقتی دستگیر و مقادیری مواد مخدر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: مأموران پلیس اطلاعات طی یک عملیات ویژه در برخورد با اراذل و اوباش دو نفر شرور را دستگیر و از مخفیگاه آنان تعداد قابل توجهی لوح فشرده غیر اخلاقی و مبتذل، دو قبضه قمه، یک دستگاه موتورسیکلت و دیگر ادوات جرم و جنایت کشف و ضبط کردند.

زارعی در پایان از دستگیری یک نفر از اوباش که با ایجاد مزاحمت برای مردم اقدام به زورگیری می‌کرد را از دیگر اقدامات این طرح یک هفته‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای این گونه طرح‌ها از سوی پلیس شهرستان بهار تا پاکسازی کامل مناطق شهرستان از حضور مخلان نظم و امنیت همچنان استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/89002/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول