اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی زنجان:

جاعل امضا در زنجان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: فردی که با جعل امضا و به دست آوردن سند به جای دیگران وام می‌گرفت، در زنجان دستگیر شد.

جاعل امضا در زنجان دستگیر شد

مصطفی طلوعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این فرد با جعل امضاء و مدارک شناسایی فرد دیگر اقدام به دریافت چهار فقره وام از بانک کرده بود که توسط ماموران آگاهی استان زنجان شناسایی و دستگیر شد.

وی در مورد جزئیات این مورد گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه اخطاریه عدم پرداخت اقساط، از بانکی به وی واصل شده و این در صورتی است که وی هیچ گونه وامی از بانک اخذ نکرده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت، تصریح کرد: بر این اساس ماموران در تحقیقات خود دریافتند که فردی با بدست آوردن مدارک شناسایی شاکی و جعل امضای وی اقدام به اخذ وام از یکی از بانک‌ها کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: با مشخص شدن موضوع متهم در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم در پلیس آگاهی با ارائه دلایل و مدارک به چهار فقره جعل امضای شاکی و اخذ وام اعتراف که برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

طلوعی در پایان از کشف کالاهای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: با تلاش ماموران همچنین از یک دستگاه اتوبوس 3 هزار و 310 لوازم آرایشی و بهداشتی و 44 بسته شکلات خارجی قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/2308/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول