اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حساسیت بالا گرفت

بازی تراکتور ـ ذوب‌آهن با چاشنی انتقام

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال دو تیم تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

بازی تراکتور ـ ذوب‌آهن با چاشنی انتقام

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این بازی از چند جهت حائز اهمیت است که احتمال دارد تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه یادگار امام تبریز بکشاند.

 هر بازی یک فینال

تراکتور در 12 بازی باقی مانده باید تمام حواس خود را جمع کند تا امتیازی از دست ندهد به خصوص در شش بازی انجام شده در تبریز احتمال آغاز حرکت دیگری از سوی تماشاگران پرشور تراکتور بسیار زیاد است زیرا استقلال تهران بزرگ‌ترین رقیب تراکتور شانه به شانه برای قهرمانی با رقابت به پیش می‌رود ضمن اینکه نباید از حضور تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان غافل بود.

یک قدم دیگر به سوی قهرمانی

اگر استقلال در بازی دربی تهران برابر پرسپولیس بدون برد از میدان خارج شود تراکتور با برد برابر ذوب آهن در صدر جدول می‌ایستد و تا وقتی که امتیاز از دست ندهد در صدر خواهد بود و ابتکار صدر جدول را در دست خواهد گرفت به همین دلیل برد ذوب آهن بسیار حائز اهمیت است چون تراکتور با این برد یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود.

انتقام بازی رفت

تراکتورسازی تبریز با وجود نتایج بسیار خوبی که تاکنون بدست آورده در بازی برابر تیم قعرنشین ذوب آهن بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشت و بازی رفت را  سه بر یک به ذوب‌آهنی‌ها واگذار کرد حتی بعد از این بازی هواداران تراکتورسازی به برخی از بازیکنان اتهام کم کاری زدند پنج‌شنبه احتمال دارد بازی توام با چاشنی انتقام از طرف تراکتورها انجام گیرد.

فراخوان هواداران تراکتور

با فراخوانی که در سایت‌های هواداری تراکتورسازی برای بازی‌های باقی مانده و به خصوص بازی برابر ذوب آهن داده شده است احتمال وقوع رنسانی دیگر در افزایش تماشاگران تراکتور بسیار زیاد است. هواداران تراکتور به دفعات نشان داده‌اند که در زمان‌های خاص و حساس همیشه پشتیبان تیمشان بوده‌اند.

با نظر به موارد فوق قبل از بازی دربی تهران که روز جمعه برگزار خواهد شد حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم در تبریز برگزار خواهد شد.

بازی تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان ساعت 15.30 روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

................................

گزارش: مهدی شیرازی‌فر

................................

انتهای پیام/6001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول