اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تجمیع پروازهای فرودگاه خلیج فارس محقق شد

صرفه‌جویی 62 میلیارد ریالی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس از صرفه‌جویی 62 میلیارد ریالی در پارس جنوبی خبر داد.

صرفه‌جویی 62 میلیارد ریالی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد نوروزی‌فرد صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: ارائه خدمات رفاهی به کارکنان صنعت نفت در پارس جنوبی از جمله برنامه‌های سازمان منطقه ویژه است و در این راستا اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

وی از ساماندهی خدمات پروازی در پارس جنوبی خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده توسط مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و به حسب دستور وزیر نفت در راستای اجرای طرح متمرکز کردن قراردادهای پروازی این سازمان با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی، خدمات پروازی به کارکنان صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور ساماندهی می‌شود.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس از صرفه‌جویی 62 میلیارد ریالی در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و تدوین و اصلاح الگوی مصرف در استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با تجمیع برخی پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه، بیش از 62 میلیارد ریال صرفه‌جویی محقق شد.

نوروزی‌فرد افزود: این رسالت مهمی است که بر عهده سازمان منطقه ویژه پارس بود که با تلاش‌های انجام شده در چارچوب مدیریت یکپارچه و با هدف تکمیل ظرفیت پروازها و ساماندهی خدمات آمد و شد کارکنان از طریق فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس انجام شد.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته در این زمینه، یادآور شد: به منظور تجمیع پروازها، پیش از اتمام قراردادهای پروازی این سازمان در سال جاری، نشست‌های متعددی با نمایندگان تمامی شرکت‌های اصلی مستقر در منطقه ویژه پارس برگزار شد و سهمیه‌های درخواستی در تمامی مسیرهای مور نیاز این شرکت‌ها بررسی و مورد کارشناسی دقیق قرار گرفت.

مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس، ادامه داد: با توجه به خصوصی شدن شرکت خدمات غیرصنعتی گاز و نیاز شدید شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به جابجایی افراد عملیاتی خود، مذاکرات و هماهنگی‌های لازم با شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد و در قرارداد جدید از دو فروند هواپیمای ایرباس شرکت یاد شده، برای روزهای یکشنبه در مسیرهای مشهد مقدس، اصفهان و اهواز استفاده شد.

نوروزی‌فرد گفت: این درحالی است که تعداد 10 مسیر رفت و برگشت در یک هفته، از پروازهای خدمات غیرصنعتی که توسط هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شد حذف و در قالب قراردادهای پروازی این سازمان تجمیع شد که در این راستا پروازهای مسیر اهواز، اصفهان، تهران و مشهد انجام می‌شود. 

اورژانس هوایی در پارس جنوبی

وی ادامه داد: در مجموع طی سال جاری تعداد 52 هزار صندلی به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال نسبت سال گذشته در خصوص پروازهای یاد شده کاهش یافت و از موازی‌کاری بین شرکت‌ها جلوگیری شد.

نوروزی‌فرد خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از سهمیه‌های درخواستی شرکت‌ها در مسیر تهران ـ عسلویه و بالعکس تعداد چهار پرواز رفت و برگشت در هفته و در مجموع تعداد بیش از 41 هزار صندلی به مبلغ بیش از 62 میلیارد ریال در سال جاری به نسبت سال‌های قبل کسر و صرفه‌جویی شد.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: با توجه به نیاز شرکت‌ها به برقراری هشت پرواز رفت و برگشت در مسیرهای عسلویه به رشت، اهواز، اصفهان، شیراز و بالعکس مذاکرات و هماهنگی‌های لازم با شرکت هواپیمایی آسمان به‌عمل آمده و نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت یاد شده به منظور برقراری پروازها به وسیله ناوگان این شرکت هوایی اقدام شد.

نوروزی‌فرد همچنین با اشاره به ضرورت برقراری خدمات اورژانس هوایی در پایتخت انرژی کشور، گفت: برای انجام این مهم، یک فروند هواپیمای فوکر 50 شرکت هواپیمایی نفت برای استفاده اورژانس هوایی و مواقع اضطراری در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس مستقر شده است؛ این درحالی است که هشت پرواز رفت و برگشت در مسیر عسلویه  ـ بوشهر و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی نفت برقرار شده است.

وی اذعان داشت: از تمام امکانات و توان سازمان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به کارکنان صنعت نفت و ساکنان بومی منطقه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول