اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکمی از سوی استاندار خراسان‌ رضوی

شهردار جدید شهرستان بجستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: در حکمی از سوی استاندار خراسان‌رضوی مرتضی رئیسی شهردار جدید شهرستان بجستان شد.

شهردار جدید شهرستان بجستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجستان، سیدمجتبی علوی‌مقدم عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار بجستان اظهار کرد: تصدی مسئولیت‌ها در دولت جمهوری اسلامی وسیله‌ای برای تامین رضای الهی و خدمات به خلق خداست.

وی افزود: عناوین و مسئولیت‌ها بار امانتی بر دوش ما‌ست که باید آن را در سر منزل مقصود و در عین سلامتی به فرد که ادامه‌دهنده راه است، بسپاریم.

علوی‌مقدم خاطر نشان کرد: هر خدمتی فرصتی بزرگ برای معامله با خداوند است که باید قدرش را دانسته و از آن به خوبی استفاده کرد.

وی یادآور شد: معتقدیم که موفقیت ما در موفقیت دیگران است و برای موفق بودن باید تلاش کنیم تا دیگران نیز موفق شوند.

در ادامه سیدمرتضی مرجانی، شهردار سابق بجستان اظهار کرد: دوران خدمت در شهرداری بسیار دوران آموزنده‌ای بود و من درس‌های بزرگی آموختم.

وی افزود: از همکاران خود در شهرداری بجستان تشکر می‌کنم و از شهردار جدید بجستان خواستارم تا از ظرفیت‌های موجود در این مجموعه برای نیل به اهداف خود به بهترین نحو استفاده کند.

در ادامه مرتضی رئیسی، شهردار جدید بجستان گفت: با توجه به اینکه کار در مجموعه شهرداری بسیار حساس است امیدوارم بتوانم ضمن رفع دغدغه‌های مدیریت شهری منشأ خیر و برکت برای بجستان و مردم عزیز آن باشم.

گفتنی است در پایان این مراسم مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان‌رضوی با اهدای لوح سپاس از زحمات شهردار سابق تقدیر و حکم انتصاب رئیسی را نیز به او اهدا کرد.

انتهای پیام/70004/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول