اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور شش مجوز جدید

خانواده مطبوعات قم دارای 171 نشریه شد

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با صدور شش مجوز جدید تعداد نشریاتی که در این استان منتشر می‌شود به 171 نشریه رسید.

خانواده مطبوعات قم دارای 171 نشریه شد

محمد خامه‌یار امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به صدور شش مجوز نشریه جدید اظهار کرد: با صدور این مجوزها تعداد نشریات استان قم به 171 نشریه رسید.

وی خاطرنشان کرد: دو هفته‌نامه اندیشه پاک به صاحب امتیازی سید مهدی محدث ‌قمی‌زاده از جمله نشریاتی است که موفق به دریافت مجوز شده است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: این نشریه خبری، تحلیلی، آموزشی، پژوهشی و اطلاع‌رسانی است که در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی در قالب سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر و در گستره محلی توزیع می‌شود.

وی عنوان داشت: نشریه «یم» از دیگر نشریات استان بوده که حامد حجتی مدیر مسئول و صاحب امتیاز این نشریه است که به صورت ماهنامه منتشر می‌شود.

خامه‌یار خاطرنشان کرد: این نشریه تحلیلی در زمینه مسائل اجتماعی بوده و توزیع آن محلی است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری رسا موفق به دریافت مجوز برای نشریه رسائل شد گفت: محمدمهدی محقق مدیر مسئولی این نشریه را بر عهده دارد که در قالب دو هفته‌نامه با روش خبری، تحلیلی و اطلاع‌رسانی به زبان فارسی در قطع روزنامه‌ای منتشر می‌شود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مؤسسه بوستان استان قم موفق به اخذ مجوز انتشار نشریه «پیام بوستان» به مدیر مسئولی سید محمدکاظم شمس شده است.

وی ادامه داد: این نشریه به صورت دو ماهنامه در قالب آموزشی، اطلاع‌رسانی و تحلیلی با رویکرد مسائل اجتماعی و فرهنگی با گستره توزیع محلی منتشر می‌شود.

خامه‌یار یادآور شد: سالنامه ریاضی توسط انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان قم موفق به دریافت مجوز شد که در قالب آموزشی، پژوهشی و اطلاع‌رسانی منتشر می‌شود.

وی عنوان داشت: مدرسه اسلامی هنر موفق به دریافت مجوز فصلنامه الهیات هنر به مدیر مسئولی سید ابوالحسن نواب از هیئت نظارت بر مطبوعات شد و موضوع این نشریه آموزشی، پژوهشی، تحلیلی است. 

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: گستره توزیع فصلنامه الهیات هنر سراسری بوده و به زبان فارسی در استان قم به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/78003/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول