اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در داراب صورت گرفت

اعزام 300 دانش‌آموز دارابی به مناطق جنگی جنوب کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه داراب گفت: 300 دانش‌آموز پسر دوم دبیرستانی داراب امروز در قالب طرح از مدرسه تا مدرسه با شش اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام 300 دانش‌آموز دارابی به مناطق جنگی جنوب کشور

حمید رضا طحانی امروز در حاشیه مراسم بدرقه این دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: سفر این دانش‌آموزان چهار روزه است و از مناطق عملیاتی والفجر 8، شلمچه، دهلاویه، سوسنگرد، هویزه، موزه جنگ و دفاع مقدس خرمشهر و اروندکنار بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان دارابی در اردوگاه احمدبن موسی (ع) شهر اهواز اقامت دارند افزود: روایت‌گری و خاطره‌گویی از دوران دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و تمرین رزم شبانه از دیگر برنامه‌های سفر این دانش‌آموزان است.

طحانی گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون بیش از یک‌هزار دانش‌آموز دارابی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: اعزام عمومی بسیجیان به مناطق جنگی جنوب کشور از 19 بهمن آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از یک‌هزار و 500 نفر از بسیجیان دارابی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

سرپرست فرمانداری داراب نیز در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان که در مصلی نماز جمعه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب ابراز داشت: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار و سرمایه زندگی ما مرهون کسانی است که زندگی خود را در طبق اخلاص نهاده و برای دفاع از اسلام و خاک وطن خود با دشمن تا دندان مسلح جنگیدند.

کرامت قاسمی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم پیرو شهدا باشیم و به سعادت دنیا و آخرت برسیم باید به وصیت‌نامه‌های آنان عمل کنیم خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود ما را به پیروی از امام زمان و ولی فقیه، پشتیبانی از ولایت فقیه، اتحاد، انجام واجبات و ترک محرمات دعوت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی مانند قیام عاشورا بود چراکه سپاهی اندک در مقابل دنیای کفر ایستاده و با اهدای خون، جان و اعضای بدن خود، به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/2448/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول