اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز امامت آخرین ذخیره الهی

زنگ انتظار در مدرسه امام آشتیان نواخته شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان زنگ انتظار در مدرسه امام شهرستان آشتیان به صدا درآمد.

زنگ انتظار در مدرسه امام آشتیان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این آیین که صبح امروز  به صورت نمادین در مدرسه امام(ره) شهرستان آشتیان انجام شد، دانش‌آموزان بعد از به صدا درآمدن زنگ انتظار فرج با خواندن سرود و پخش نقل و شیرینی آغاز امامت آخرین ذخیره الهی حضرت ولیعصر(عج) را جشن گرفتند.

رئیس تبلیغات اسلامی آشتیان در این مراسم گفت: انتظار فرج بالاترین عبادت برای مسلمانان است چرا که شیعیان امروز به واسطه دو اصل عاشورا و مهدویت در مقابل استبداد و استکبار ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا رفیعی‌پور افزود: ترویج فرهنگ انتظار در جامعه به ویژه در بین قشر جوان و تحکیم پیوند نسل جوان و نوجوان با سیره ائمه اطهار از مهم‌ترین نیازهای عصر امروز است و باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: امروز انسان‌ها با انتظار و امید به آینده زنده هستند که این امید در پرتو ظهور حضرت امام مهدی(عج) محقق خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی آشتیان با اشاره به فلسفه انتظار گفت: فلسفه انتظار، دمیدن روح امیدواری و پایداری است و انتظار و عقیده به مصلح جهانی شیعه را در جریان زمان، برای مقاومت پرورش داده و جامعه تشیع را از خطر زوال مصون می‏‌دارد.

انتهای پیام/87005/خ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول