اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمود لطفی مطرح کرد

پس از بازی با گاز ناگفته‌ها را بازگو می‌کنم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال راه ساری گفت: پس از بازی مقابل گاز خوزستان ناگفته‌هایی را برای برخی از افراد که حتی با لباس ورزشی عکس ندارند، بازگو خواهم کرد.

پس از بازی با گاز ناگفته‌ها را بازگو می‌کنم

محمود لطفی درباره عدم حضور خود در ترکیب تیم راه ساری مقابل شرکت ملی حفاری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: بنا به دلایلی که به خودم مربوط است موفق نشدم در بازی مقابل شرکت ملی حفاری اهواز تیم راه ساری را همراهی کنم.

وی تصریح کرد: برخی‌ها که بنا به دلایلی با من مشکل دارند عنوان کردند که لطفی به خاطر دوستی و رفاقت با مهدی ابطحی سرمربی شرکت ملی حفاری اهواز در این بازی حضور نیافت.

کاپیتان فوتسال راه ساری با اشاره به وفادار بودن به تیم شهرش بیان داشت: لطفی تعصب خاصی نسبت به شهر و تیم محبوب خود دارد و برای پیروزی و موفقیت راه ساری از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و تیم راه ساری را به هیچ تیمی ترجیح نمی‌دهد.

لطفی ابراز داشت: نجاریان مدیری توانمند و زحمتکش است که برای موفقیت راه ساری تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهد و به عنوان بازیکن هیچ مشکلی با مدیریت باشگاه ندارم.

وی در پایان افزود: در حال حاضر سرپرست باشگاه به من زنگ زد و عنوان داشت که از سوی مدیرعامل باشگاه حق حضور در تمرینات تیم راه ساری را ندارم.

انتهای پیام/86005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول