اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال 100 هزار نفری

نمایشگاه کالاهای خانگی در همدان به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگا‌‌ه‌های بین‌المللی همدان از پایان کار «دوازدهمین نمایشگاه کالاهای بازرگانی و خانگی» و «چهارمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کفپوش و دکوراسیون داخلی» خبر داد.

نمایشگاه کالاهای خانگی در همدان به کار خود پایان داد

محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از پایان کار «دوازدهمین نمایشگاه کالاهای بازرگانی و خانگی» و «چهارمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کفپوش و دکوراسیون داخلی » خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها با استقبال چشمگیر عموم مردم به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه تنها در سه روز پایانی، نمایشگاه با استقبالی 100 هزار نفری روبه‌رو شد، افزود: با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم در جامعه این استقبال از طرف مردم ستودنی و نشان از ظرفیت‌های بالا در برگزاری نمایشگاه‌ها است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 84 درصد تولیدکنندگان ایرانی، و تنها 16 درصد، نمایندگان محصولات خارجی حضور داشتند.

وی افزود: نمایشگاه‌ها مناسب ترین شرایط را برای انجام دادوستد یا برقراری ارتباط مهیا کرده و هزینه جستجو را برای یافتن یک کالا و یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهند و این رقابت بین تولیدکنندگان مهمترین عاملی است که شرکت‌کنندگان را به ارائه بهتر و مطلوبتر کالاها و خدمات وادار می‌سازد.

بیاناتی حضور شرکت ها و برندهای معتبری چون ال جی، هیوندای، سامسونگ، هاردیسون، بهی، ژانومه، کاچیران، وینیفلکس، تکنو، رومگا، مس، سوزان، کرال، بوش، نیولایف، نست، کیپ، نیکسان، بلاجیو، عرشیا، آریان، تفلون و در بخش فرش‌های ماشینی؛ صبا بافت کاشان، صنایع کاشان، راوند، مدنو، شادلین، فرش مشهد، خاطره کاشان، آنا باف اصفهان و  قالی سرام را نقطه‌ای مثبت برای نمایشگاه خواند.

وی گفت: امید است با برگزاری «دوازدهمین نمایشگاه کالاهای بازرگانی و خانگی» و «چهارمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کفپوش و دکوراسیون داخلی» بتوانیم به عنوان یک رویداد صنعتی، عامل شکوفائی و بالندگی هر چه بیشتر توسعه اقتصادی استان و همچنین کشور را فراهم کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان اظهار داشت: نمایشگاه به دنبال اهداف خاصی از جمله تبادل اطلاعات، شناسائی نیازهای جامعه، بهینه‌سازی، ایجاد اشتغال، افزایش کمیت و کیفیت کالاها، ایجاد ارتباط با سایر تولیدکنندگان، کاهش قیمت‌ها، انتقال تجربیات، افزایش قدرت خرید مردم و افزایش قدرت انتخاب مردم در خرید کالاهای مورد نیاز است.

وی گفت: تولیدکنندگان قادر خواهند بود نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها، ابتکارات و خود را عرضه داشته و یک بازار رقابتی سالم را برای استفاده عموم ایجاد کنند.

بیاناتی تصریح کرد: صنعت لوازم خانگی یکی از متنوع‌ترین و پرمصرف‌ترین کالاهایی هستند که به دلیل مصرف بالا در زندگی مردم، تحت عنوان یکی از صنایع پردرآمد در بخش صنعت مطرح بوده و رشد روزافزون کارخانجات و صنایع در حوزه لوازم خانگی، بیانگر توسعه صنایع داخلی کشور و تبدیل شدن ظرفیت‌های بالقوه کشور به توانمندی‌های بالفعل است.

وی در پایان سخنانش گفت: نمایشگاه بین‌المللی استان در گام بعدی خود برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک‌آموزشی را از تاریخ 25 بهمن تا چهارم اسفندماه در برنامه آتی خود دارد که در تاریخ‌های مذکور همه روزه از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/89002/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول