اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

اتهامات مهدی هاشمی 13 مورد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اتهامات مهدی هاشمی جاسوسی، اخلال در نظام اقتصادی و شامل 13 مورد است.

اتهامات مهدی هاشمی 13 مورد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حمید رسایی در همایش بزرگ بصیرت در مشهد به بررسی زوایای فتنه جدید پرداخت و در پرسش و پاسخ با مردم اظهار کرد: در مورد حجاب و عفاف در کشور، نیاز به راهکارهای ایجابی و سلبی داریم.

وی افزود: باید با راهکارهای فرهنگی با بد‌حجابی برخورد شود این در حالی است که برخی از این موضوعات سازماندهی شده است، همچنین در مورد موضوعاتی که از اوج بی‌اعتقادی است نیاز به راهکار حاکمیتی مانند تذکر و جریمه است.

رسایی ادامه داد: در شورایعالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای وجود دارد که دستگاه‌های اجرایی و قضایی را مکلف به انجام وظایفی در مورد حجاب و عفاف می‌کند.

وی با اشاره به آخرین جلسه دولت و مجلس تصریح کرد: تذکر رهبری سبب شد تعامل خوبی بین مجلس و دولت ایجاد شود و هدفمندی یارانه‌ها نیز استمرار یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مقاطعی در مجلس ششم کروبی خوب عمل کرد، واقعا از انصاف نباید بگذریم اما نباید فراموش کنیم همه در معرض سقوط‌ها هستیم و باید هوشیار باشیم.

رسایی یادآور شد: مال حرام، حرص، کینه و غرور می‌تواند انسان‌ها را به سراشیبی و سقوط سوق دهد.

وی اظهار کرد: در انتخابات سال 88 دلیل محکمی برای رد صلاحیت کروبی وجود نداشت، اما کروبی پس از انتخابات سال 88 به توصیه و تلاش‌های رهبر انقلاب توجه نکرد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: گزینه‌های زیادی از جریانات مختلف برای حضور در انتخابات آینده اعلام آمادگی کرده‌اند که تعداد آنان به حدود 20 نفر می‌رسد.

رسایی در ادامه گفت: باید ببینیم رهبر انقلاب چه شاخص‌هایی را برای 4 سال آینده کشور مد نظر قرار می‌دهند، زیرا این موضوع تصمیم‌ساز می‌شود.

وی تصریح کرد: من با ائتلاف 1+2 موافق نیستم زیرا جنس کاندیداها در این ائتلاف یکی نیست، این در حالی است که برخی در فتنه 88 عملکردی داشتند و اگر برخی توافق نمایند، بدنه موافقت نمی‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موسوی خوئینی‌ها یکی از عناصر تصمیم‌ساز در جبهه اصلاح‌طلبان آمریکایی بود و تاثیرگذار نیز است.

رسایی اظهار کرد: در فتنه 88 تئوری خوئینی‌ها این بود که اگر بتوانیم مردم و اعتراض‌ها را در خیابان‌ها نگه داریم، آقای خامنه‌ای عقب‌نشینی می‌کند، اما مقام معظم رهبری در یک سخنرانی فرمودند «امام ما به کسی باج نداد، من هم به کسی باج نمی‌دهم».

وی با اشاره به اینکه هدفمندی یارانه‌ها یک فعالیت اقتصادی بزرگ است، افزود: در هدفمندی یارانه‌ها اقشار کم در‌آمد، به‌ویژه خارج از شهرها بسیار راضی، اما اقشار شهرنشین ناراضی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جریان و حرکتی که در تقابل با رهبری قرار گیرد و مسیر آن از مسیر انقلاب جدا باشد، جریان انحرافی است.

رسایی ادامه داد: الان عده‌ای می‌خواهند این دولت به پایان نرسد و به‌دنبال مطرح کردن پروژه بنی صدرسازی هستند، اما من به آقای هاشمی توصیه می‌کنم زیاد به‌دنبال این پروژه نباشد زیرا مانند آقای منتظری می‌شود.

وی تاکید کرد: مشکلات منتظری از بیت خودش آغاز شد و در قصه آقای منتظری یک مهدی هاشمی وجود داشت، البته در مورد هاشمی رفسنجانی هم یک مهدی هاشمی وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از حمایت و رأی‌های قبلی پشیمان نیستیم در عین حال برخی از رفتارهای احمدی‌نژاد را نیز از یاد نمی‌بریم، این در حالی است که خواسته امروز مقام معظم رهبری حمایت از این دولت تا پایان دوره است.

رسایی در مورد مهدی هاشمی خاطر نشان کرد: اتهامات مهدی هاشمی جاسوسی، اخلال در نظام اقتصادی و شامل 13 مورد است.

انتهای پیام/70025/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول