اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خبر داد

ارزیابی ادارات کتابخانه‏های عمومی شهرستان‏های سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان گفت: رؤسای ادارات کتابخانه‏های عمومی شهرستان‏های استان ارزیابی و انتخاب می‏شوند.

ارزیابی ادارات کتابخانه‏های عمومی شهرستان‏های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیرعلی عموزاده ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گزینش و ارزیابی رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان سمنان انجام می‏شود.

وی اضافه کرد: حجت‏الاسلام سیدعلی حسینی مدیرکل امور استان‏ها و انجمن‏های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به شهرستان سمنان سفر کرد تا به گزینش، ارزیابی و انتخاب رؤسای شهرستان‌ها بپردازد.

عموزاده تصریح کرد: در این دیدار، شاخص‏های مطرح در ارزیابی عملکرد رؤسای ادارات و نقاط ضعف و قوت آنان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: در تحقق برنامه‌های سال‏جاری، رؤسای ادارات کتابخانه‏های عمومی استان سمنان باید به جذب بیشتر خیران و تعامل بهتر در جذب نیم درصد درآمد شهرداری‏ها و همچنین ارتقای سطح کیفی و کمی کتابخوانی در شاخص‏های عضو و امانت، به دقت نظارت و پیگیری مستمر داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان یادآور شد: در پایان این نشست، رؤسای شهرستان‏ها به بیان دیدگاه‏ها و بررسی مشکلات حوزه مربوطه پرداختند.

عموزاده یادآور شد: در این دیدار، مدیرکل امور استان‏ها و انجمن‏های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و هیئت همراه از کتابخانه مرکزی سمنان نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/2249/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول