اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عتبات و عالیات غرب مازندران خبر داد

جمع‌آوری نذورات دانش‌آموزان در غرب مازندران

خبرگزاری فارس: نذورات و کمک‌های مردمی دانش‌آموزان غرب مازندران جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری نذورات دانش‌آموزان در غرب مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدرضا شهریور ظهر امروز در حاشیه مراسم جمع‌آوری نذورات و کمک‌های دانش‌آموزان غرب مازندران در نوشهر بیان داشت: بر اساس هماهنگی که با اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به‌عمل آمد مقرر شد اول بهمن ماه که مصادف با روز شهادت امام حسن عسگری (ع) و آغاز روز امامت حضرت مهدی (عج) است به‌عنوان تجدید میثاق دانش‌آموزان مازندران با عتبات و عالیات در نظر گرفته شود.

مسئول عتبات و عالیات غرب مازندران افزود: پاکت‌های ویژه جمع‌آوری هدایا و نذورات که پیش از این در بین دانش‌آموزان مدارس توزیع شده بود امروز طی مراسمی به‌صورت همزمان در مدارس غرب مازندران جمع‌آوری شد.

وی بیان کرد: در غرب مازندران و در نوشهر مدرسه شاهد دخترانه و در چالوس نیز مدرسه شاهد دخترانه فرج‌آباد  به‌طور نمادین میزبان این مراسم بودند.

وی عنوان کرد: نذورات جمع‌آوری شده دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان از شهرستان به حساب استان و از استان به حساب کشوری عتبات و عالیات واریز می‌شود.

مسئول عتبات و عالیات غرب مازندران تصریح کرد: امیدواریم با این کار دانش‌آموزان در نونهالی و نوجوانی ضمن آشنایی بیشتر با امر خیر نذورات و کمک عتبات و عالیات، قلوبشان نیز بیشتر از قبل با ائمه اطهار انس بگیرد.

انتهای پیام/86019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول