اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اندیشه ورزان سپاه مطرح کرد

راه‌اندازی کانون‌های اندیشه‌ورزی با هدف ایجاد زمینه تفکر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اندیشه ورزان سپاه گفت: ما با راه‌اندازی کانون‌های اندیشه‌ورزی در سطح سپاه‌های استانی و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها به دنبال ایجاد زمینه تفکر بر روی موضوعات مهم هستیم.

راه‌اندازی کانون‌های اندیشه‌ورزی با هدف ایجاد زمینه تفکر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دکتر ابوذر علیدادی ظهر امروز در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی توسعه تفکر و اندیشه ورزی در سپاه‌های استانی در جهت رفع نیازهای دانشی پاسداری از انقلاب اسلامی، با شناسایی، سازماندهی و بکار گیری هدفمند سرمایه‌های فکری سپاه است.

افزود: ما با راه‌اندازی کانون‌های اندیشه‌ورزی در سطح سپاه‌های استانی و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها به دنبال ایجاد زمینه تفکر بر روی موضوعات مهم در سطح رده، سازماندهی، توسعه و ایجاد ذسترسی دانش سازمانی در بدنه سپاه، رشد و پرورش افراد و صاحبان فکر (اندیشه‌ورزان) مورد نیاز حال و آینده سپاه و زمینه‌سازی برای ایجاد فرهنگ دانشی در سپاه هستیم.

علیدادی به جلسات چهارگانه تخصصی کانون اشاره کرد و افزود: این جلسات که برای ارائه راهکارهای سازمان، تبیین اندیشه‌های ولایت، انتقال دانش و انتقال تجربه برگزار می‌شود، عموما با هدف توانمندسازی افراد صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره اندیشه ورزان سپاه انتقال تجارب سه دهه از عملکرد پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سازمان و افراد سازمان را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: اعضاء کانون اندیشه‌ورزان سپاه باید در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی به بیان خصوصیات پاسدار اندیشه‌ورز پرداخت و گفت: پاسدار اندیشه‌ورز، پاسداری است که تکلیف‌گرا، متعهد با روحیه جهادی و انقلابی که برای فکر و اندیشه اهمیت ویژه‌ای قائل است و آمادگی دارد فراتر از مرزهای فیزیکی و سازمانی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و تخصصی وقت مفید و موثر برای بحث و تبادل نظر و اندیشه‌ورزی اختصاص دهد.

وی ارکان کانون اندیشه‌ورز را شامل شورای عالی سیاستگذاری، دبیرکل کانون، ستاد برنامه‌ریزی و تیم‌های تخصصی خواند و تصریح کرد: این ارکان نقش موثری در شکل‌گیری اندیشه‌های نو و کارآمد برای اجرای بهتر ماموریت‌های سپاه دارند.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول