اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه:

فرهنگ وقف بر اساس بهره‌وری استوار باشد

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: فرهنگ وقف باید براساس بهره‌وری استوار باشد که لازم است عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه به سمت بهره‌وری سوق داده شود.

فرهنگ وقف بر اساس بهره‌وری استوار باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا عابد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: چنانچه سازمانی بخواهد به بهبودی بهره‌وری مستمر و قابل ملاحظه‌ای دست یابد باید برای این موضوع اهمیت ویژه‌ای قائل شود.

وی با بیان اینکه وجود دیدگاه بهره‌وری در اوقاف و امور خیریه تاثیر زیادی در امورات سازمان خواهد گذاشت، گفت: در این صورت باید برنامه گسترده و عمده‌ای برای ایجاد تغییر سازمانی به اجراء درآید و هدف آن نباید چیزی کمتر از تغییر در فرهنگ سازمان باشد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: سازمان‌هایی که دارای یک برنامه اثر بخش مدیریت بهره‌وری باشند صرف نظر از نوع کارشان خصوصیات مشترکی دارند.

وی بیان کرد: فرهنگ وقف باید براساس بهره‌وری استوار باشد که لازم است عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه به سمت بهره‌وری سوق داده شود.

عابد تعهد مدیریت به بهره‌وری، آگاهی گسترده سازمانی، مسئولیت مدیران و مشارکت کارکنان را خصوصیات مشترک سازمان‌ها در مدیریت بهره‌وری دانست و تاکید کرد: مدیران در عرصه وقف باید بحث بهره‌وری را جزء لاینفک برنامه خود قرار دهند و با سیاست‌های جدید سازمان استوار شد، هماهنگ و با وحدت گام بردارند.

وی بیان کرد: بهره‌وری در وقف شکوفایی موقوفات و در نهایت خدمت هرچه بیشتر به آحاد جامعه به ویژه محرومین را در پی دارد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات پنج ساله حجت‌السلام عباس صداقت، حجت السلام مرتضی محمدیان مدیرکل پیشین اوقاف استان لرستان را به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر معرفی کرد.

عابد سوابق مدیرکل جدید را هشت سال آزادگی و جانباز هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول