اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده استان حلب در پارلمان سوریه در گفت‌وگو با فارس:

صهیونیست‌ها برنده اصلی اتفاقات سوریه هستند/ تنها مردم قربانی می‌شوند

خبرگزاری فارس: انس الشامی نماینده استان حلب در پارلمان سوریه تصریح کرد این مردم سوریه هستند که اکنون قربانی می‌شوند و صهیونیست‌ها از این بحران در سوریه سود می‌برند.

صهیونیست‌ها برنده اصلی اتفاقات سوریه هستند/ تنها مردم قربانی می‌شوند

«انس الشامی» نماینده استان حلب در پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق در رابطه با انفجار دانشگاه حلب تصریح کرد تهمت زدن برای مردم و به خصوص کسانی که مخالف نظام سوریه هستند کار آسانی شده است.

انس الشامی همچنین افزود: باید تهمت زدن به همدیگر را متوقف کنیم و تنها یک حقیقت را پیش روی خود قرار دهیم و آن اینکه کسانی که کشته می‌شوند مردم سوریه هستند و صهیونیست‌ها از این اتفاقات سود می‌برند. ما سوری‌ها باید با یکدیگر متحد باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان سوریه یکپارچه عمل کنیم.

وی همچنین تصریح کرد دولت سوریه باید جزئیات این حادثه را ارائه دهد و خودم شخصا در پارلمان از وزیر دفاع سوریه درخواست خواهم کرد که در رابطه با اتفاقات حلب توضیح بدهد.

وی همچنین عنوان کرد وی به دنبال این نیست که جناحی را متهم کند بلکه به دنبال راهکارهایی برای جلوگیری از ریخته شدن خون مردم است.

وی افزود: جامعه بین‌الملل و مردم شریف باید دست به دست هم دهند تا مانع خونریزی بیشتر شوند.

انس الشامی افزود: هیچ چیز نمی‌تواند مانع ریخته شدن خون مردم شود مگر اینکه پای یک میز گفت‌وگو بنشینیم تا به یک راهکاری برای حل این بحران برسیم.

انس الشامی در پایان خاطر نشان کرد نمی‌خواهم کسی را سرزنش کنم چون همه ما مسئول هستیم اما ما باید این مساله را درک کنیم که فتنه‌ای کشور را احاطه کرده و مطمئنا وظیفه دولت و نظام حمایت از هموطنان در برابر افراد مسلح است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول