اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتخابات اسرائیل – 38

رأی‌گیری در شعب نظامی اسرائیل آغاز شد

خبرگزاری فارس: به فاصله دو روز تا موعد آغاز رسمی نوزدهمین دوره انتخابات پارلمانی رژیم‌صهیونیستی، رأی‌گیری در مراکز نظامی اسرائیل آغاز شده است.

رأی‌گیری در شعب نظامی اسرائیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی «عاروتص‌شوع»، در حالی که دو روز تا آغاز رسمی انتخابات پارلمانی اسرائیل زمان مانده، انتخابات در صندوق‌های رأی‌گیری مستقر در پایگاه‌ها و مراکز نظامی اسرائیل از صبح امروز آغاز شده است.

در مجموع 60 صندوق رأی‌گیری در مراکز نظامی مستقر شده و رأی‌گیری زودهنگام از آن جهت انجام می‌شود که سربازانی هم که در روز سه‌شنبه در مناطق دورافتاده هستند یا به صندوق‌های رأی دسترسی ندارند، بتوانند آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

سربازان نیروهای دریایی رژیم‌صهیونیستی از اولین گروه‌هایی هستند که در این رأی‌‌گیری شرکت می‌کنند.

این نوزدهمین دوره انتخابات پارلمانی (کنست) از آغاز شکل‌گیری رژیم‌صهیونیستی است و 34 حزب شرکت‌کننده در آن تلاش می‌کنند تا حداقل 2 کرسی از 120 کرسی پارلمان را به دست آوردند تا مجوز ورود به کنست را دریافت کنند. حزبی که بتواند بیشترین کرسی را در این انتخابات به دست آورد، مامور تشکیل کابینه آتی خواهد شد.

نظرسنجی‌های انجام‌شده در فلسطین اشغالی از پیروزی ائتلاف راستگرای «لیکود-بیتنا» به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه مستعفی رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول