اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

برداشتن حصار ساختمان‌های اداری با هدف زیباسازی شهر

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برداشتن دیوار و حصار از ساختمان‌های دستگاه‌های اداری دولتی و نیمه‌دولتی با هدف زیباسازی شهر ضروری است.

برداشتن حصار ساختمان‌های اداری با هدف زیباسازی شهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاهپور رستمی در نشست کمیته امور زیربنایی استان بوشهر با بیان اینکه ادارات دولتی و نیمه‌دولتی اراضی زیادی برای دیوار ساختمان‌ها اشغال کرده‌اند، اظهار داشت: نخستین اقدام برداشتن حصار و دیوارهای ساختمان‌های ادارات است که با تغییر آن در جهت زیباسازی شهر بکوشیم.

وی تاکید کرد: در اجرای طرح‌های عمرانی اعتباری برای ساخت دیوار اختصاص نمی‌یابد.

رستمی با اشاره به اینکه تامین اراضی برای ساخت طرح‌های گوناگون باید قانونمند باشد، گفت: در اختصاص اراضی برای ایجاد طرح‌ها در زمینه‌های گوناگون تولیدی، عمرانی، آموزشی، علمی، فرهنگی و... باید پس از کار کارشناسی زمین آن تعیین شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر توجه به مسائل زیست محیطی، خاک، آب و.. قبل از تصویب طرح تاکید و تصریح کرد: طرح‌ها قبل از اینکه در کمیته‌ها بررسی شوند باید در زمینه‌های گوناگون کار کارشناسی شود و پس از آن برای تصویب در کارگروه‌ها مطرح شود.

در این نشست موضوع تعیین کاربری پتروشیمی گناوه  مطرح شد و مقرر شد برای ساخت این پتروشیمی در گناوه به 117هکتار زمین نیاز است که تاکید شد تعیین این میزان زمین باید با عدله و دلیل باشد.

ساخت دانشکده فنی مهندسی جم نیز از موضوعات دیگر این نشست بود که مطرح شد برای ساخت این دانشکده با 11 رشته به 6 هکتار زمین نیاز است که قرار شد با ارائه کار کارشناسی شده آن را در کمیته امور زیربنایی مطرح کنند.

ایجاد دهکده دانایی محور با 640 هکتار مساحت نیز آخرین موضوع این نشست بود. 

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول