اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

آماده شدن گذر 75 متری بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم پروژه 75 متری بوشهر در تسهیل عبور و مرور در ورودی شهر بوشهر، این پروژه باید تا اول فروردین ماه آماده و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

آماده شدن گذر 75 متری بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمان در اجرای پروژه گذر 75 متری باید مدیریت شود و پیمانکار هم باید گزارش موانع و مشکلات پروژه را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه خدمت بزرگی به مردم استان بوشهر است، تصریح کرد: این پروژه از طرح‌های مهمی است و بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر بوشهر با اجرای این پروژه حل می‌شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: پیمانکار اجرای پروژه را باید تسریع کند و ما نیز روند اقدامات اداری برای تسریع در اجرای پروژه را تسهیل خواهیم کرد.

حسنوند با بیان اینکه این پروژه اول فروردین ماه باید به بهره‌برداری برسد، گفت: برای تحقق این امر همه دستگاه‌ها باید با پیمانکار همکاری کرده و پیمانکار پروژه نیز در سه شیفت کاری فعالیت‌های خود را ادامه دهد.

وی اضافه کرد: این پروژه به اندازه کافی تاخیر داشته و بیش از این نباید تاخیری در آن صورت گیرد ضمن اینکه با اجرای گذر 75 متری نگرانی مردم در مورد ترافیک ورودی شهر کاهش خواهد یافت.

استاندار بوشهر گفت: با همتی که مسئولان دارند و توانمندی پیمانکار در صورتی که مشکلی پیش نیاید این پروژه اول فروردین ماه افتتاح خواهد شد.

حسنوند اظهار داشت: اولویت‌های مطالبات مردم، جز دغدغه‌های مسئولان است و با وجود اینکه امروز روز تعطیل بوده اما تعطیلی برای مسئولان خدمتگذار مفهومی ندارد.

انتهای پیام/66006/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول